Omega x Swatch

Veel plezier in het mooie Dusseldorf en succes!

1 like

Eigenlijk zijn 't gewoon replica horloges…

1 like

Leg eens uit.

1 like

Ik zou een luxemerk als Rolex nou niet vergelijken met een budgetmerk als Swatch die gewoon massaal items wil verkopen en helemaal geen behoefte heeft aan schaarste creƫren.

Daarnaast, hoe ingewikkeld kan de productie zijn van een stukje plastic met een Quartz uurwerk? Gewoon keiharde massaproductie en gaan toch? :sunglasses:

Heb je nog meer vrolijks te melden of was dat het?

6 likes

Nee dat was 't wel

Ook, maar daar blinken we allemaal toch in uit…

Van dit soort releases krijg ik gewoon jeuk.

Concern borduurt met dit soort releases voort op een zeer goedkoop uitziende kopie van een bewezen succesformule.

1 like

2 likes

Volgende Collab: Swatchmariner :rofl:

6 likes

Wordt ongetwijfeld een dikke hit. :+1: :sunglasses:

1 like

Swatch (groep) is eigenaar van Omega he?

Die mogen zelf weten wat ze doen met hun IP.

1 like

Ja maar we gaan nu toch niet de OP waar een vakman voor nodig is om hem te maken , vergelijken met een plastic Quartz horloge wat van een band kan rollen, hoop ik?:slight_smile:

Precies dit dus. Zal ze iig geen windeieren leggen…

Doe mij die Mercury maar :smirk:

2 likes

Say plastic one more time… :crazy_face: :sob: :joy:

BIOCERAMIC :upside_down_face:

speak-english-pulp-fiction

Dus een combinatie van gerecyclede flesjes en dakpannen

4 likes

Hoe snel zijn ze uitverkocht als ze online komen

• 1 minuut
  • 10 minuten
  • 1 uur
  • 1 dag
  • Nooit uitverkocht

0 stemmers

1 like

Mea culpa :grin:

1 like

Heb op mijn mail met de vraag hoeveel ze er hebben een standaard mail terug gehad waarschijnlijk vanwege de drukte. Zelf geven ze ook al aan: ā€˜Wegens de grote interesse zal er waarschijnlijk vroeg een rij gaan vormen voor de deur.’

Eens… dit is een leuke knipoog naar het origineel en thats it. En dat is ook prima. Juist daarom zou ik ook gaan voor een heerlijk afwijkende zomerse kleur, ik vind de grijze niks, die wilt teveel op het origineel lijken.

2 likes

Mijn stellige mening: door deze giga-actie zal de aandacht alsmede vraag naar luxe horloges, maar vooral de Speedmasters van Omega, significant toenemen.

Eens?

Redenatie: vele miljoenen mensen zullen nu ook besmet raken met het horloge-virus met instelbare drang naar meer horloges uit het hoger segment (dan Swatch)

3 likes

Klopt, bij de grijze zou ik me daar aan ergeren. De gele vind ik ook het leukste.

Maar ik ga er niet mijn vrije zaterdag voor opgeven.

1 like