Omega x Swatch

Toch minimaal 80 stuks voor HF gekkies :sweat_smile::+1:

3 likes

Geel zou ook mijn keuze zijn al wil ik ze wel eerst in het echt zien. En nee, hoe vrolijk ik er ook van wordt, ga mijn zaterdag er niet voor opofferen. Helemaal niet omdat er hier ook een Swatch shop zit dus hoop dat zij later ze ook op voorraad krijgen.

Is er iemand met Swatch connecties die een planet X HFLE voor elkaar kan krijgen?

5 likes

Ik kom morgenmiddag langs de store in R’dam dus het zal wel te laat zijn want een horloge met de tekst “Mission to Uranus” is gewoon retemoeilijk te weerstaan :yum:

8 likes

Die heeft wel een hoog cult-klassieker potentieel ja.

2 likes

Weet ik niet maar de plastic Submariner is ook geschikt voor de kleine pols. Wellicht een mooi alternatief.

12 likes

Zit opgesloten wegens Corona en te ver van 010 en 020. Dan maar een gewone Omega om.

5 likes

Die wil ik. :star_struck:

1 like

Ik ga vanavond al naar de store.
Heeft er iemand die foto’s heeft gemaakt van de etalage toevallig ook foto’s van het hang en sluitwerk? Ik ben namelijk niet van plan heel de nacht te blijven😁

11 likes

Je weet dat ik bij jou in de buurt werk en surveilleer he. :joy::policeman:t2:‍♂

3 likes

:joy: wie is dit?

28 likes

De enige manier hoe je de hele doos + horloges kan krijgen :stuck_out_tongue:

1 like

Weet ik, vind het ook helemaal geen probleem. Alleen ik kijk er erg van op dat ze deze weg zijn ingeslagen, that’s it. Verder leuke modellen voor een fijne prijs, waarbij er geproeft kan worden aan het origineel, want eerlijk is eerlijk, ze lijken verdomd veel op het origineel :wink:

Haha, mooi dit!

2 likes

Geweldig :smile:

1 like

Ik kan zijn motivatie niet weten, wel zijn gebruikersnaam :laughing: (uit respect voor een ieders niet getoond)

Dit zou top zijn

Tot die student ziet dat de dingen later die middag voor duizend piek op marktplaats staan. :laughing:

5 likes

Zolang je maar niet met die bus voor m’n deur gaat staan, straks gaan de buren nog vreemde dingen denken :grimacing:

2 likes

Hahhah, of nog erger: dat vanavond duizenden studenten geïnformeerd zijn over de hype en de komende nacht in Rdam & Adam de roes uit gaan slapen voor de Swatch stores :joy::joy::joy:

2 likes