Omega x Swatch

Fantastisch :joy:

1 like

Ik kijk straks de vakantie foto’s na :slight_smile:
Uit mijn hoofd was het 2006, maar kan er naast zitten inderdaad.

Stil hier zeg. Zit iedereen al in een tentje?

5 likes

Zonder dat ze het zelf wisten waren ze bij Omega flink wat jaren geleden mentaal al lang klaar voor deze horloges! Weinig speedmasters die qua look dichter in de buurt komen denk ik? Ik vond het destijds echt een supergaaf ding, en nu vind ik ‘m nog gaver :grimacing:
Nooit durven kopen helaas.
(Uiteraard prijs meer dan keer 2 sindsdien)

Omega speedmaster white side of the moon, foto van Ace jewellers:

Fratello:

17 likes

Speciaal voor jou:

9 likes

:rofl:

31 likes

Mission to her Uranus :joy:

1 like

Liep er net toevallig langs voor de metro bij beurs Rotterdam, veel jonge knaapjes. Dus ging even kijken wat er aan de hand was. Leuke kleurtjes en de speedmaster is gewoon een mooi horloge…

Alleen het ziet er wel behoorlijk plastic uit. En als je dan goed naar de plastic lug kijkt (Beetje als de white side of the moon hier boven) dan is dat denk ik sneller kapot dan dat de batterij op is.

Ik wacht op de webshop variant. Vindt het een leuke prijs voor een speedmaster. Maar als ik hem niet kan score zou ik er niet wakker van liggen. :sweat_smile:

Denk wel dat het een hele goede marketing stunt van Omega is. Gezien swatch van Omega is kunnen ze de echte speedmasters aantrekkelijker en zeldzamer maken. En een massa productie op de swatch zetten :moneybag:+:moneybag:=:moneybag::moneybag::moneybag:

2 likes

Excuses bioceramic*

Andersom. Omega is eigendom van Swatch (group).

3 likes

mind-blown

Ha die had ik ook gezien en lachte me rot! :joy:

Al in de rij of gewoon window-shopping?

Zullen deze horloges vanaf volgende maand aangeboden worden voor meer dan de listprijs?

Jonge knaapjes die er morgen ochtend zeker weten vroeg bij zijn. Net als dat ze in de rij gaan staan voor Airmax 1 x patta, en een uurtje later op marktplaats staan. Leeftijd categorie 18 a 22 jaar oud.

Ik lees hier dikwijls, wat kan je verwachten voor die prijs, is maar 250 euro.

Wel mijn collega heeft dit en dat valt dus reuze mee in vergelijking met die plastiek (sorry bio ceramiek)

Ok kost 5% meer

1 like

Ja, maar in vergelijking met de MoonSwatch heeft dat ding het sex-appeal van een vergeelde kamerplant.

20 likes

Echt niet in real life, typisch door die Seiko render

Net (voor de tweede keer vandaag) bij de Swatch store in Rotterdam binnen geweest. De voorraad is afgeleverd en werd net uitgepakt.
Totale aantal op voorraad: 104

De eerste bivakkeerder is reeds met een stoeltje gearriveerd. Die moet straks verplaatsen naar buiten het rolluik, maar die zal dus als eerste aan de beurt zijn.

Met 2 stuks per persoon, zal men snel door de voorraad heen zijn.

4 likes

al bekend wanneer er meer op voorraad komt?
zou me niets verbazen als de volgende batch pas over een maand komt