Omega x Swatch

:joy::joy::+1:

4 likes

Damn. Ik slaap uit morgen en wacht wel een paar/aantal weken. :relaxed:

1 like

Hierbij even een berichtje vanuit het toilet in de swatch store koopgoot. De winkel gaat zo dicht dus ik blijf hier overnachten. Ik heb voldoende water en brood bij me dus geen zorgen. Wel is het vervelend dat de schoonmakers hier op maandag schoonmaken, fris is anders. Morgen de eerste :muscle:

34 likes

Ik mis in je poll: ik ga wat leuks met de kids doen, dit ding boeit me niet.

Je bent grumpy Bernard. Zag ik elders ook al. :wink: Mij boeit bijvoorbeeld Rolex niet zo, dus kijk en zeur ik daar ook niet. :man_shrugging:

6 likes

LOL, nee. Ik zou grumpy worden als ik een drang zou hebben in een rij te gaan staan voor zo’n plastic ding.

Leuk allemaal, maar ik ga liever met mijn kinderen op pad morgenvroeg. En dan NIET naar een Swatch dealer.

Ik ga liever een nacht voor een swatch winkel liggen dan met jouw kinderen op pad.

38 likes

Neeeee……nu al.

Maar hoe gaan ze dat morgen doen aangezien de koopgoot dichtgaat? Je kan dus niet voor de winkel gaan staan.

1 like

4 likes

Ik denk dat je kinderen liever hebben dat je ze meeneemt naar de Swatchdealer voor de nieuwe swomega…

1 like

Zo goed als zeker een vriend van me zo ver gekregen om morgen (heel) vroeg mee te gaan ondanks dat hij NIKS met horloges heeft :rofl:
Heb er 3 die ik wil en kan geen keuze maken en heb geen zin om zo vroeg in de ochtend mijn charmes in de strijd te moeten gooien :rofl:

Misschien dat ik er 4 meeneem en dat ik er hier iemand mee blij kan maken. Twijfel alleen welke kleur dan het handigste is :thinking:

2 likes

maar als je nou 6:00 voor de winkel gaat staan dan ben je misschien 9:30 meteen aan de beurt en 10:00 weer thuis net als je kinderen wakker worden :thinking: :rofl:

Ze blijven leuk :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ach, misschien heb ik er zelf ook wel eentje morgen :rofl:

4 likes

Oh man!! Ik dacht dat ze een geintje maakte. Dit is toch niet normaal? :dizzy_face:

Allemaal HF’ers? :joy:

Edit: Geintje jongens. :laughing: Ik denk iets van Nike. Veel populairder. :v:

9 likes

Zojuist besloten niet te gaan.

Ik weiger dit te geloven…

1 like

Tja…beetje organiseren.
Vanaf 6 uur gaat de koopgoot weer open en zal een rij gevormd worden.
Dan worden er twee ingangen open gesteld; 1 alleen voor de Moonswatch en 1 voor reguliere klanten.

Op mijn vraag of wanneer ik kom voor een batterij als reguliere klant en dan toch maar besluit een Moonswatch mee te nemen, kreeg ik te horen dat ik dan alsnog in de rij aan mag sluiten…
Het was het proberen waard :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Is dit een foto van nu of staan ze voor de Nike store voor Limited Edition sneakers🤣

2 likes

Maar hoe werkt zoiets? Heel de nacht daar staan dan?

1 like

Rikketik Free Air :joy::+1:

2 likes