Omega x Swatch

Ik twijfelde dus om naar Rotterdam te gaan @Dave76 maar nu twijfel ik of het wel handig is omdat hij dus blijkbaar afgesloten wordt.
Maar je hebt toch 2 in- / uitgangen? Dus staan er straks aan beide zijde van de koopgoot mensen te wachten of hoe ik me dat voor me zien?

1 like

Haha wtf, laat maar dan inderdaad. Lijken ook allemaal jochies van 17.

2 likes

Vóór 6 uur ‘s ochtends bedoel je? Dat is al 3,5 uur wachten hè.

Was ook een geintje hè. :laughing: Ik denk iets van Nike. Locatie klopt wel. :v:

8 likes

Ja, klopt… maar als die rij die ik nu zie op foto’s kloppen dan heeft zelfs 3,5 uur van te voren gaan geen zin.

1 like

Ik neem aan dat dit een oude foto is

:rofl: het was wel een goede grap

1 like

ben ook benieuwd hoe dat geregeld word. denk je straks maar 3 mensen voor je te hebben maar staan er misschien nog 30 aan de andere kant

1 like

Hahahahaha! L*l! Was net mijn vriendin aan het overtuigen dat ik echt zo alvast moest gaan :rofl:

4 likes

Haha eens. De marketing van Swatch lijkt te werken: de jonge doelgroep een Swatch laten kopen met een Omega logo, zodat ze op die manier gelokt worden naar een “echte” Omega.

1 like

Hahaa ok je had me. Ik leg m’n slaapzak weer in de kast.

1 like

Er komt weer old school studiefinanciering tenslotte :+1::+1::joy:

1 like

Maar ziet er -75% uit…

1 like

Weet iemand hoe laat koopgoot open gaat? als ik het google staat er 10:00 dus dat klopt niet

6 uur, winkel 9:30 uur

2 likes

Net als vroeger voor concertkaartjes…

2 likes

Die rij kan en mag ook niet meer. Je wordt weg gestuurd.

Koop goot is als het goed is gewoon open voor de metro. Winkels om 9:30 open pp zaterdag :green_heart::white_heart::green_heart:

Omg, er staan hier echt mensen met inklapbare stoelen :joy::joy::joy::joy:

Locatie Swatch koopgoot Rotterdam

Jammer voor mij, niets te zien, vitrines lijken welke. Op die van Schaap & Citroen (Rolex deel)

6 likes

Vanaf welke kant wordt dat? Kant vanaf de Coolsingel?

Dit lijkt mij gewoon een filmset.

“And now the producers would like to see my mission to Uranus”.