Ik twijfelde dus om naar Rotterdam te gaan @Dave76 maar nu twijfel ik of het wel handig is omdat hij dus blijkbaar afgesloten wordt.
Maar je hebt toch 2 in- / uitgangen? Dus staan er straks aan beide zijde van de koopgoot mensen te wachten of hoe ik me dat voor me zien?
Haha wtf, laat maar dan inderdaad. Lijken ook allemaal jochies van 17.
Vóór 6 uur ‘s ochtends bedoel je? Dat is al 3,5 uur wachten hè.
Was ook een geintje hè. Ik denk iets van Nike. Locatie klopt wel.
Ja, klopt… maar als die rij die ik nu zie op foto’s kloppen dan heeft zelfs 3,5 uur van te voren gaan geen zin.
Ik neem aan dat dit een oude foto is
het was wel een goede grap
ben ook benieuwd hoe dat geregeld word. denk je straks maar 3 mensen voor je te hebben maar staan er misschien nog 30 aan de andere kant
Hahahahaha! L*l! Was net mijn vriendin aan het overtuigen dat ik echt zo alvast moest gaan
Haha eens. De marketing van Swatch lijkt te werken: de jonge doelgroep een Swatch laten kopen met een Omega logo, zodat ze op die manier gelokt worden naar een “echte” Omega.
Hahaa ok je had me. Ik leg m’n slaapzak weer in de kast.
Er komt weer old school studiefinanciering tenslotte
Maar ziet er -75% uit…
Weet iemand hoe laat koopgoot open gaat? als ik het google staat er 10:00 dus dat klopt niet
6 uur, winkel 9:30 uur
Net als vroeger voor concertkaartjes…
Die rij kan en mag ook niet meer. Je wordt weg gestuurd.
Koop goot is als het goed is gewoon open voor de metro. Winkels om 9:30 open pp zaterdag
Omg, er staan hier echt mensen met inklapbare stoelen
Locatie Swatch koopgoot Rotterdam
Jammer voor mij, niets te zien, vitrines lijken welke. Op die van Schaap & Citroen (Rolex deel)
Vanaf welke kant wordt dat? Kant vanaf de Coolsingel?
Dit lijkt mij gewoon een filmset.
“And now the producers would like to see my mission to Uranus”.