Omega x Swatch

Jeetje, ongeduldige dames zeg.

1 like

Goede vraag.
Geen idee, ik zit niet bij de organisatie (gelukkig :wink:)

Maar de drukte van hierboven is er dus nog niet:

Deze foto’s zijn minuten geleden gemaakt.
Nu ga ik naar huis fietsen.

5 likes

Weet iemand hoeveel er op voorraad zijn in Utrecht morgen?
En staat die leuke meid er of toch weer die chagrijnige krullenbol?

2 likes

Geen

1 like

ben benieuwd of die jonge in het tshirtje het vol gaat houden. het wordt vanavond maar 2 graden :rofl:

4 likes

ze zijn alleen in amsterdam en rotterdam te krijgen
in rotterdam is de voorraad 104 stuks maar in amsterdam is niet op het forum geplaatst

Ik vrees voor hen dat ze daar weggestuurd gaan worden, vanaf het moment dat ook de metro niet meer rijdt.

3 likes

En hoeveel waterdicht zijn ze?

3 likes

Ben ook wel benieuwd. Ook omdat je foto’s in onder meer het Seiko Tank only topic altijd heel stijlvol zijn. Dus heb er vertrouwen in :wink:

1 like

Is allemaal al enkele malen beantwoord en staat ook op de site - anyway, 30m. Nee, dat is niet veel maar het is gewoon een Swatch he. :slightly_smiling_face:

Batterijluikje krijg je gewoon niet beter waterdicht denk ik.

1 like

Ik vermoed dat hij je ouderwets in het ootje neemt.

2 likes

Blijft Louis he. :grin:

1 like

Dankjewel Dankjewel :pray:

Missie 1: eerst een exemplaar zien te bemachtigen.
Missie 2: Geduldig wachten tot de banden binnen zijn en hopen dat ik goed heb gegokt.

2 likes

In totaal of van elke kleur? Als dit het totaal is dan wordt de kans dat je kan kopen wat je zoekt wel heeel klein. Zelfs als je er om 06.00 staat.

Of erger, je eindigt met een roze.

2 likes

totaal aantal is dat
eerder vandaag werd er gezegd dat er totaal 250 zouden zijn dus die 104 in rotterdam klopt denk wel. dan zijn er 146 in amsterdam

Gewetensvraag: je bent aan de beurt en er is alleen nog een roze. Wat doe je?

1 like

mijn vriendin wil graag een roze dus ik denk dat ik morgen alleen mijn vriendin blij kan maken en ik er later een voor mezelf moet kopen als ze online te krijgen zijn :sweat_smile:

2 likes

Aan mij doorgeven voor mijn vrouw

1 like