Omega x Swatch

Op marktplaats zetten voor de helft. :joy:

Want 3 uur in de rij staan en met lege handen naar huis rijden doe ik uit principe niet.

5 likes

Haha, zo is het maar net!

No Panic. Deze staan in de rij voor een andere Limited Swatch…

3 likes

:joy:

1 like

Goede forumspirit, succes morgen! :muscle:

Als ik 1 woord kwijt mocht over deze gasten: RESPECT: ik heb een praatje met ze gehouden. Zij doen dit vanuit passie en absoluut niet voor de centjes. Dit zijn die-hard horlogeliefhebbers met op jonge leeftijd ook meerdere respectabele horloges uit het segment 3-6K. Het gaat hun niet om het materiaal, afwerking of het mechanisme, maar om de grote x-factor met de first edition. (Terwijl meesten van ons hier een passievolle hobby proberen te rationaliseren). Zie het vanuit hun maar als voor de deur staan wachten voor (een van je) eerste vriendin(nen). Daar heb je toch respect voor!?!?

Ps: ze zijn zich er van bewust dat ze straks weggestuurd worden en komen 6uur in de ochtend met liefde, stoelen en thermoskan weer terug…

13 likes

Ik heb echt geen idee. Die vraag heb ik niet gesteld. Maar ik weet ook niet of beide zijden tegelijk open gaan. Ik kan mij voorstellen dat er maar één kant open gaat (primair voor de winkeliers) om e.e.a. overzichtelijk te houden.

2 likes

Respect voor die studenten die 50 euro willen verdienen via marktplaats :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Rood roooood :small_red_triangle: wel een goede forum vibe

2 likes

Vraag me vaak af hoeveel horloge liefhebber überhaupt ooit de 300m heeft gehaald :upside_down_face:

Swatch Scuba non bioceramic plastic. 200m

1 like

Dan zit het probleem bij de pushers denk ik. Maar denk ook dat ze op safe spelen, zou zo 5 bar kunnen hebben wellicht.

1 like

Leuk toch dat in de rij staan. Ik zou het voor geen 1000,- goed, maar het is voor veel mensen een belevenis. Mensen staan 's nachts in de rij voor een domme iPhone 12 die zo goed als gelijk is aan de iPhone 11 en 2 dagen later gewoon te koop is.

Er is een groep die het doet :stuck_out_tongue:

1 like

Dit zijn echt niet de studenten die voor 50 EUR in de rij staan: voor 50 EUR in de rij staan voor een ander, terwijl je zelf ook een prachtige collectie hebt met meerdere Omega’s, Tudors en rolliees :wink:. Nee

heb het eigenlijk nog nooit eerder gedaan maar vind het wel een keer leuk
Ook omdat je daar de echte horloge liefhebbers ziet die er speciaal voor uit hun bed komen. soort van horloge liefhebbers bijeenkomst. maar goed, denk niet dat de meeste om 6 uur al zin hebben om een discussie over horloges te hebben

1 like

Dat zal, maar toch Respect voor de studenten die 50 euro willen verdienen via marktplaats :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heeft iemand zicht op de Kalverstraat? Staan daar ook al mensen? Ik vind het wel leuk om met een paar andere idioten daar een paar uur in de rij te staan en over horloges keuvelen.

Maar niet als er dan alleen nog maar 1 roze of lichtblauwe over is aan het eind van de rit.

Twijfel.

4 likes

:white_check_mark: Check, hier nog een. Ik heb 10 min. met hun gepraat en het was super gezellig! Een hele nacht zo over horloges praten (als het wat warmer is :wink:), dat moet je echt een keer meemaken :muscle:

1 like

Je hebt me overtuigend. Ik ben er morgen bij! Te herkennen aan een mutsje en thermoskan, want ik heb het snel koud.

2 likes

Ik heb sowieso respect voor iedereen die op een eerlijke manier aan zijn centjes kom. Voor eerlijk werken hoeft niemand zich te schamen.:muscle::muscle::muscle:

2 likes