Blijven ze ook echt heel de nacht of komen ze morgen om 06:00 uur terug?
Wel leip aangezien ze gewoon online komen volgende week.
Blijven ze ook echt heel de nacht of komen ze morgen om 06:00 uur terug?
Wel leip aangezien ze gewoon online komen volgende week.
Voor eerlijk slapen voor die shop ook niet
Ik lees vragen als: tot hoeveel meter water dicht zijn ze!! Ik heb twee niet swatch omega speedmasters een uit 1969 en een uit 2021… met beide mag ik blij zijn dat als ik me handen onder de kraan was me uurwerk niet naar de klote is.
Die swatch zal het waarschijnlijk beter doen!
Ik moet morgen vroeg naar Breda. ‘even’ een pitstop in Rotterdam om te kijken hoe of wat. Als het meevalt pick er ook 1 in de ochtend. Anders komt het een week later wel.
Die roze
Als ze weggestuurd worden (gaan ze van uit), komen ze morgenochtend terug. Als ze niet weggestuurd worden, blijven ze wachten aan de “Hema-kant”
Mij verbaast het niets, aan de andere kant: Degene die zeg ‘maar 250’ schreeuwt dit natuurlijk niet bij voedselbank in de rij in het oor van iemand in die situatie. Hij zegt het hier, op een forum voor dingen die mensen aan hun pols dragen, voor the fuck of it.
Dus, mi is er een plek voor alles. Dit forum is wel de plek daarvoor. Kijk eens in het groene gedeelte, daar worden mensen voor malloot uitgemaakt als ze een Rolex kunnen kopen, maar die laten liggen omdat ze ‘er geen klik’ mee hebben.
Dat gezegd hebbende: Een volle tank kost mij tegenwoordig ook bijna €200,-
Slim, is de kortere route
Gezellig @Petteflet. ik denk dat ik zelf daar +/10.30u ben. Wie weet zie ik je (geldt ook voor anderen van HF, lijkt me leuk om daar evt een bakie te doen!)
SITREP:
Maar gelukkig hebben wij onze eigen HF marketing-guru die precies weet hoe het zit…
Dream on.
6 uur staan die twee paraat
Ik zit te shaken van de spanning. Wie o wie van HF is de eerste met een moonswatch.
Kan nie wachten.
Leuk ding was dat! Zeker te vroeg verkocht maar dat is alles voor 2020. Hij ziet er nu weer uit als een normale 145.022 met stalen band trouwens.
No Panic. Een Swatch is Shock Resistant
Weet iemand of ze ook waterdicht zijn eigenlijk? Of je er mee kunt zwemmen etc.
Heeft een rating van 3ATM
3 bar/30m. je kunt er dus niks mee qua zwemmen.
Ik word onrustig merk ik…
Lekker licht klokje, gewoon achteloos op je handdoek werpen voordat je met je gebronsde goddelijke lichaam gracieus een duik neemt is toch veul cooler?
Ik zie het al aankomen.
Ik zie je morgen wel