Gelijk simit met sucuk dan he
Vergeet niet Swatch heeft aangegeven dat de horloges in een later stadium ook online verkocht gaan worden. Bovendien is het een regulier product en geen limited edition. Kortom, als je er echt eentje wil hebben dan moet dat helemaal goed komen!
Geen idee waar dit is maar in Syndey is het al 07:00 uur
Ik hoop van harte dat iedereen morgen een mooie Omega x Swatch weet te scoren. Veel succes allemaal!
Op Samoa al een paar uurtjes eerder. Fuck, waar is een Rolex 1675 als je um nodig hebt?
Dan kun je mooi helpen … voor mij een gele graag!
Een gele kan je ook gewoon in de middag kopen denk ik. Kleine kans dat die meteen uitverkocht is.
Eerste redial gesignaleerd?
Nog forumleden die morgen vanuit enschede een poging gaan wagen in Düsseldorf? Ik ben van plan die kant op te gaan!
Is al gevraagd of deze waterdicht is?
tuurlijk, blijft leuk
Informatieve video over deze horloges. Ik ben benieuwd naar het materiaal waar ze van gemaakt zijn. Keramisch? Ook leuk dat elke naar een andere planeet verwijst. Cool. Voor nog geen €300,-
Lekker informatieve video, dan…
Wat zou een MoonSwatch kosten op Ali Express volgende maan ?
Daar kan je ze toch al kopen
Ruk vraag! Jij bent echt dom. Vraag liever naar de diameter, da’s nog steeds niet duidelijk. Ik ga zo in de rij staan in Utrecht om morgen de eerste te zijn die dit kan vragen.