Strijders hier in Amsterdam!
Haha mooi man! Maar jij bent er een van dus?
Opsporing verzocht ??
Jij staat mooi vooraan??
Wil je meteen even vragen wat de diameter is?
En vraag even of ze ook online beschikbaar komen. Ik geloof jou eerder dan een bericht van een gast die een gast kent die iemand bij swatch kent. Misschien.
En hoe voelt de case aan?
Dat dacht ik ook te zien!
Nee dus. Of die Swatch kerel heeft het fout, maar dat zullen we binnenkort wel zeker weten neem ik aan.
Ik snap dit niet Je kan ze straks toch gewoon online kopen.
Met een paar gasten een nachtje doorhalen in Amsterdam. Niets mis mee! Prima avontuurtje!
Hesalite of saffier?
Een week geleden werd je op het forum nog net niet uitgelachen met een swatch, en nu wil het halve forum een swatch. Allemaal door geraffineerde marketing en kuddevorming opgehitst tot de hype van een replica speedmaster.
Het zonnestelsel van de simpele zielen heeft nu voor elk hemellichaam een swatch .
Als een uitgemolken uier in de vorm van een reverse omega logo.
Als er drank is heb je gelijk ja
Prima joh, Geloof je het niet. Ik deel alleen wat ik gehoord heb van iemand die nauwe contacten bij Swatch heeft. En die meer verstand heeft van Swatch dan de meeste hier bij elkaar. Maar goed, zijn contact kan het fout hebben.
Zo gaat dat met elk horloge merk… so whats new
Ik ben absoluut geen milieu strijder, maar is bioceramic ook niet vooral een marketing term voor niet recyclebaar plastic gemixt met keramiek?
Hoezo bio? Bio wekt toch op zijn minst de suggestie van duurzaam.
Maar ik ben geen natuurkundige.