Omega x Swatch

En hij heeft het ook van iemand bij Swatch als je goed gelezen hebt. Dus dan zijn er alvast verschillende antwoorden binnen de organisatie. Dat is wat ik bedoel. Ik denk dat we het alleen maar kunnen afwachten.

Zoals Arnold Swatchnegger zou zeggen: “I’ll be back”

5 likes

:thinking: Al eens een carriere in de politiek overwogen?

Is toch een beetje als een artificial vagina.

Enfin, ik gun iedereen zijn moonswatch. Succes met de jacht👍

1 like

Ik zag op reddit dus een aantal comments dat Swatch elke samenwerking maar voor 3 maanden produceert daarna is het gedane zaak. Daar stond ook dat vanaf de 28e maart ze online te koop zouden zijn. Dus technisch niet limited omdat ze dus niet genummerd zijn maar productie zou dus wel maar voor korte tijd zijn.

Welk uurwerk zit er nu precies in? Ja, quartz, maar welluk?

Jongens ik ga lekker naar bed. Ik zie jullie morgen wel in de rij! :v: Super leuk zo’n clubdag georganiseerd door Swatch.

6 likes

Als ik lees hier en daar op meedere sites lijkt het er toch op dat ze een x (100k) aantal gaan maken. Met het antwoord misschien, vermoedelijk, niet zeker dus… ook online.

Het is maar hoe je het interpreteert en welk antwoord je wilt horen of geloven. :thinking:

Ik heb gehoord van een bron binnen Swatch dat morgen vanaf 10:00 eerst alle lekke horloges worden verkocht en daarna online de waterdichte varianten van 1 tot maximaal 3bar op maandag, dinsdag en woensdag.

10 likes

Ook gehoord dat de verkoop 3 tot 5 maanden zou duren en daarna niet meer. Om het bijzonder te houden. Ik denk dat er een heleboel misinformatie rond gaat om de hype groot te houden. Als je alle fora zien werkt het dus prima :slight_smile:

3 likes

Wat is de waterdichtheid?

Of is deze vraag al gesteld :wink:

1 like

42 mm

7 likes

3atm. Staat op de website. En lijkt me ook logisch. Dingen kunnen geen water hebben

Ik zag deze voorbij komen. Treffend :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Dat is Buzz Lightyear. Plastic speelgoed. Treffend dus :joy:

1 like

Bij mij staat Buzz op de dial :grinning:;

6 likes

Jongens jongens zo’n heisa … even smullen van een plaatje :joy:

En jawel hetzelfde quartz werkje errin (1999)

:peace_symbol::ukraine:

1 like

Succes allemaal morgen! Hoop dat iedereen zijn gewenste exemplaar of exemplaren krijgt :facepunch:

Die heb ik ook nog liggen. Er moet alleen nog een bandje op, die is stuk :frowning:

1 like

Wat is de situatie nu in Amsterdam kalverstraat? iemand een update?

1 like

Vraag ik mij ook af maar als je aansluit in een rij van minimaal 50 man of meer x 2 gewilde opties, dan moet je geluk hebben om nog jouw voorkeur te kunnen bemachtigen. Hoeveel die hards gaan er de nacht doorbrengen? :joy: maar evengoed :muscle:t3:

Hoe lelijk ze ook zijn, hoe speelgoed ish ze ook ogen… de hype is real… ik wil er denk ik 1 puur om te zeggen ik heb een omega speedmaster… interesseert me nie wat de rest zegt. Plastic stuk speelgoed of niet.

1 like