Omega x Swatch

Zeker!

Lijst is nu al 30.
Er wordt met een gewerkt, heb ik gehoord :sunglasses:

2 likes

Aangepast van 2 naar 1?! Dat is beter :smiley:

Update komt er aan… ben er met 5 minuten :rofl:

19 likes

Vraag me trouwens oprecht af of mensen dit ding tweedehands gaan kopen voor ver boven de verkoopprijs. Zelf lijkt het me een leuk ding om te hebben voor 250 euro maar niet veel meer dan dat.

To infinity and beyond…

1 like

Die zijn inmiddels al voorbij :wink:

1 like

Heel eerlijk: de helft hier staat er puur voor de resale. Op Discord is het allemaal hot dus gasten die er normaal voor de sneakers staan, staan nu hier.

@Jurk en ik kregen al een rare blik toen we zeiden dat we ze niet gaan verkopen.

10 likes

Wel echt supergezellig hier. Hoop gasten die eten en bier bestellen en hoop bijzondere lui die voorbij komen

3 likes

Hahaha succes daar, hoop op wat leuke tekeningen van @Jurk tijd zat en je moet wat doen om de tijd te verdoen.
Ik stap net af van de fiets uit de kroeg … maar best koud nog … … sterkte daar tussen al die scalpers …

1 like

Net zo triest als vroegere acties waarbij concertkaartjes werden opgekocht. Maakt de nacht doorbrengen toch wat minder leuk.

1 like

Jammer inderdaad maar kun je weinig aan doen. Ik hoop dat de resale waarde zal meevallen als ze online te koop komen.

1 like

Het is er al goed druk en moet zeggen dat ze het hier goed geregeld hebben :ok_hand:t4:

2 likes

Succes aan iedereen die vannacht in de kou gaat zitten! We zien de eerste wristshots hier morgen wel verschijnen :eyes:

Ben benieuwd. Graag een foto als dit lukt. Ben benieuwd!

Slecht nieuws…

3 likes

Ben onderweg, heb 2 extra stoelen in me auto. Heeft iemand er wat aan?

Goed nieuws bedoel je

2 likes

Plaatje voor de sfeer !

2 likes

Toevallig iemand in Brussel en indien ja, al een rij :slight_smile: ?

1 like