Omega x Swatch

Kunnen de mensen op hf die scalper prijzen gaan betalen een perma ban krijgen als die er zijn :innocent:

2 likes

Ik zie op insta dat ze de komende weken weer gewoon beschikbaar komen in de stores.

Hoop dat we hier keurig dat geduld kunnen opbrengen. :wink:

Drukte in de Kalverstraat lijkt nog mee te vallen… In Bankok iets drukker net als Sydney en nog wat steden.

Vanaf 2.28 minuten goed te zien :fearful:

Kan zelf helaas niet mee overnachten, was er anders wel bij aangehaakt voor de fun en een leuke MS :smirk:

Succes die hards!

5 likes

Marketing afdeling van Swatch bepist zichzelf

2 likes

Iemand een update over de drukte in Amsterdam? Wij zijn er over half uurtje! :grimacing:

1 like

Een halfuur geleden hoorde ik dat er al ruim meer dan 50 op de lijst staan. Good luck!

Welke lijst? :sweat_smile: De Swatch winkel zei enkel een rij ofzoiets, nooit iets vernomen van een lijst.

Er staan nu 69 op de lijst precies.

1 like

Ah okee, waar moet ik zo heen voor de lijst?

Wel een fotootje plaatsen he! :stuck_out_tongue:

2 likes

Poeh… Ik zit in een hotel om de hoek en kon niet slapen. Maar geen idee of het nog zin heeft om in de rij te gaan staan dan…

Binnen half uurtje in Brussel.

1 like

Jurk

Mooi dat er, naast een aantal ‘handelaren’, ook een groep liefhebbers in de rij staat!

4 likes

Weet iemand welke kant van de koopgoot om 6:00 open gaat? Of gaan meteen beiden kanten dan open?

Nu al 70-80 man in Amsterdam en kwamen er een paar mensen bij toen ik keek. Hoop echt dat ik ze online kan kopen.

Samen met @Samurai in de rij, wij zitten er net 40 min. Het wordt stiekem toch al best druk.

6 likes

Update Kalverstraat: 70 man op de lijst

4 likes

Dit was 10 min geleden. Ik ben niet in de rij gaan staan. Veel te koud en als ze toch 150 stuks hebben dan krijg wordt het een chaos. Succes aan iedereen die zo dedicated is. Ik hoop er de komende weken een te kunnen bemachtigen

93 bedoel je😂

1 like