Al meer dan 100 in Brussel
Rotterdam 65 mensen op de lijst. Heeft denk ik geen zin meer om te komen
Fijn dat Rotterdam ook geupdate wordt.
Wel typisch: in Bangkok springen ze over de hekken, in Nederland maken we een lijstje.
Ik heb ergens wel een donkerbruin vermoeden dat die lijst straks opeens niets meer waard is en er toch opeens wat typetjes vooraan staan.
Ik lees nu net ook de website van swatch:
'We are
Aan welke kant van koopgat staat de rij? Of zijn er 2 rijen?
Ik zit nu in de trein en die komt om 6:00 aan in Rotterdam dus denk dat ik er net naast grijp
Zonde… ik heb besloten om ook om te keren…
Het zou leuk zijn als je in de rij staat en ze zijn op dat je er alsnog ter plekke een kan bestellen en die dan opgestuurd word zodra ze online zijn. Ben bang dat de eerste minuut dat ze online te krijgen zijn ze meteen uitverkocht zijn en je dan 2 keer niets hebt
Bijna op…
Die moet lekker wachten tot september.
Kleine update. In Amsterdam staan er nu 129 op de lijst. Samen met @Jurk zijn we het in goede banen aan het leiden.
Ik blijf in m’n bedje, thanks!!
Ik heb die kleine man van mij in de rij gezet gister avond. Kom ik net even polshoogte nemen. Staat hij weer het raam te likken van de Hunkemöller. Toch maar naar huis gegaan want hij voelde toch wel wat koud aan.
Succes voor de volhouders👍🏻
Brussel?
Ja. Ongeveer 150 man nu.
Jezus gast groei een paar ballen. Het zijn geen limited edition dus loop niet zo te stressen en bestel gewoon lekker vanuit huis komende week.
Fotootje als dat lukt?
Dan heeft het geen zin meer om nu te vertrekken (1u reistijd)
Staat hierboven