Omega x Swatch

Wel leuk allemaal mensen van het horloge forum. Misschien kom ik nog even hoi zeggen, maar ik ga niet meer in de rij staan. Ik zit lekker in een hotel om de hoek en pak een goed ontbijt straks. Ik bestel de komende weken wel een keer online. Enige probleem is dat ik niet meer in slaap kom :rofl:

2 likes

Update mogelijk? of moeilijk gelet op het in de rij blijven :slight_smile:

Ik blijf ook thuis.

3 likes

Ik zou rond half 8 aankomen op de koopgoot
 heeft dat nog zin?

Edit: goedemorgen trouwens.

1 like

Ziet er niet echt uit als een rij?

Rotterdam:

Er is een lijst in Rotterdam. Ik sta op 114

9 likes

Kijk aan, R’dam. Dat ziet er een stuk beter georganiseerd uit. :ok_hand:

Dubai

3 likes

Het ziet er aardig vol uit. Hoop dat je er 1 kan bemachtigen.

Als er al zoveel op de lijst staan in Rotterdam kruip ik weer onder de wol :wink:

Succes allen die in de rij staan of nog gaan staan!

Ik ben nu net aangekomen en ik ben nr 115. Dus tenzij je een roze wilt ben ik bang dat het geen zin meer hebt vanaf nu

In Amsterdam nu 148 op de lijst!

1 like

Zit ook niet te stressen, als ik hem nu niet kan kopen komt het later wel maar vind het dan alleen een beetje jammer van de gemiste slaap :joy:

3 likes

Ik ga maar naar huis denk ik. Plek 114 en wil graag een zwarte dus dat gaat er nu niet inzitten. :joy:

2 likes

Ja zou het? Oké zwart zal je niet meer krijgen. Maar het is nog maar 1 horloge per persoon, dus je hebt wel kans toch? Eigenlijk zou ik alleen voor de roze en baby blauwe bedanken. :joy:

3 likes

Ja en om daarvoor nog 3 uur in de kou op m’n benen te gaan staan
 :joy:

1 like

Zijn er ook een hoop met hun vrouw/vriendin. Sprak net iemand en ze gaf aan dat ze niks met horloges heeft. Kennelijk nemen mensen hun geliefde mee om er nog een te kunnen scoren. :man_shrugging:t2:

4 likes

Ik krijg mijn vriendin daar niet haar bed voor uit :joy:

2 likes

Hoop dat de mensen snel inzien dat het geen limited edition is en de komende maanden genoeg voorraad is. Als de hype de komende dagen/weken voorbij is heb ik er ook 1 of 2.

2 likes