161 in Amsterdam! Elk uur roep ik de namen, als je er niet bent word je door gekrast.
De chaos en drukte wereldwijd is bizar. Heerlijk wachten tot ie online komt terwijl er nu op meerdere plekken honderden tot duizenden mensen in de rij staan.
M’n vriendin zou me frontaal uitlachen als ik vraag of ze mee zou willen
Die mensen zijn echt strijders haha
Ja ik ben zojuist vertrokken haha. Zie het wel of ze online en weer in stock komen. Vond het leuk en best spannend om zo vroeg op te staan. De Speedy is en blijft mijn grail vanwege de looks dus dit leek mij voorlopig een leuk alternatief.
Komt wel goed.
Geen limited edition, betekent niet dat ze de capaciteit hebben om er 1 miljoen te maken. Ik denk dat het nog heel lastig gaat worden om er überhaupt een te bemachtigen.
Overigens ben ik om 06.00 weer weggelopen bij de koopgoot. Had ook geen zin om 4 uur te wachten op de roze versie.
Heb ergens gelezen dat ze vanaf de 28e online te koop komen?
Was de bedoeling om zo na mijn nachtdienst naar Rotterdam te gaan.
HF vrienden, dank voor het op de hoogte houden van de situatie.
Ik ga zo lekker mijn bedje in en wacht tot ze op een later moment weer aangeboden gaan worden.
PS, voor diegene die er 1 weet te bemachtigen vandaag: geniet er van !
Ik heb net zoveel plezier om dit topic te lezen dan in het horloge zelf bemachtigen dus ik haal nog even een bak koffie en vooruit met die geit.
@Jurk vakman mooie toewijding.
Zo, heerlijk geslapen. Lig nog steeds, genieten in m’n bed. Voor de mannen in de rij, succes!
Hier op het forum zal het wel meevallen, maar op Discord, Instagram en Telegram lees ik vooral dat het veel handelaren zijn. Als de limiet echt op 1 staat dan moet je nog best hard werken voor je winst.
Zeg dat je hem voor €1250 kan verkopen online. Ik zou geen 12u in de kou gaan staan voor €1000 winst Dan ga ik wel gewoon naar mijn werk maandag!
Het betekent wel dat ze een grotere oplage hebben dan een se en dus een groter kans is om er 1 te pakken.
In alle eerlijkheid, verdien ik geen 1000 euro op een dag werken. Dus ik snap het wel.
Uhhhh…
Helemaal waar. Maar als je 17-18 bent denk je daar anders over
Nou, op straat hangen met een krat bier voor een rug, prima te doen.
Ik denk alleen dat ze niet voor dat geld gaan. Helemaal niet als ze ook online komen.
Ja maar als ze ze maar 3-5 maanden in productie gaan hebben dan wordt het online ook een drama. Ik voorspel overal permanent uitverkocht en na die 3-5 maanden gaan de prijzen sky high. Jammer.
12 uur op een stoeltje zitten en een beetje netflixen heb ik best over voor dergelijke bedragen.
Alleen ben ik tegen het principe, dan maar geen 1000 euro.
Jou hier een tijd niet gezien. Ben je nog in de rij gaan staan?