Omega x Swatch

Wel erg extreem hoor. Ik kan me voorstellen dat mensen echt wel een premium willen betalen, maar ik zou eerder aan max 500 denken… De overhypte Swatch X Hodinkees gingen ook voor minder bijvoorbeeld.

1 like

Ik zou het ook doen, maar niet met 3 graden.
Ik ken mezelf, tegen de tijd dat er gang in de rij komt sta ik vastgevroren op m’n plek en moet ik wachten tot de brandweer me los spuit met stoom.

2 likes

Ik voorspel dat dat mee gaat vallen.
Eenmaal online is de hype er toch vanaf.

De markt bepaalt de prijs, als die dingen massaal online komen, drukt dat de prijs ook. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Iemand trouwens nog een foto van de huidige situatie ?

Ik denk dat meer dan de helft in de rij van die vieze flipperaars zijn. Zetten hem bij thuiskomst direct op marktplaats.

4 likes

Kunnen we hier al een conclusie aan verbinden? Eerder werd gezegd dat het zo’n vaart niet zou lopen… want hoeveel mensen zijn nu echt geïnteresseerd in horloges? Je zou om 9 uur aan kunnen sluiten.
Nou dat valt dus vies tegen.

Maar als meer dan de helft in de rij staat voor de snelle-monies, zijn dat dezelfde mensen die de Rolex gekte opstuwen en ook een Rolex voor list proberen te krijgen? En een Snoopy die 3x over de kop gaat?
Nu begrijp ik die wachtlijsten wel.

De rij staat nu helemaal tot het eind van de koopgoot

5 likes

Dit klokje is volledig machinaal te maken. Dus gewoon de band in China aanzetten en produceren. Dus een hypeprijs zit er wel in, maar die zal snel weer zakken zodra ze gewoon leverbaar zijn. Als ze snel stoppen met productie wordt het een ander verhaal natuurlijk.

Al vind ik zo’n Omega met tikkende wijzer wel heel apart ogen.

1 like

Yes. Maar de ervaring is wel vet natuurlijk. Die gaat bij je horloge horen.

Hoop afhakers lees ik. Hoe graag wil je ‘m?
Kom op doorzetten strijders :muscle:

image

9 likes

Het zou stiekem een 1 april grap zijn…:rofl::see_no_evil:

4 likes

Dank voor de update. Ik blijk lekker thuis.

Leuk voor de doorzetters, hoop dat ze er genoeg op voorraad hebben voor de hele rij. Half 10 gaat ie open toch?

Eigenlijk is het in de rij gaan liggen voor een luxe product de echte armoede van deze tijd. Het fenomeen is begonnen ooit met de Apple iPhone waar mensen ook al dagen van te voren in een slaapzak voor de winkel gaan liggen.

1 like

Goedemorgen, zou jammer zijn als ze er niet genoeg hebben

Het is een goedkope manier voor merken om publiciteit voor hun nieuwe producten te genereren. Of het ‘de armoede is van deze tijd’? Mneu.

Welk nr ben je?:scream:

Ik wilde er rond 08:30 zijn, blijf wel liggen als ik dit zo zie!

Die gedachte had ik al met je ad pamperen en op een wachtlijst gezet worden zodat je na een jaar 8k mag aftikken.

9 likes

Het gebruik van een hoofdletter bij elk woord wekt een bepaald niveau van intelligentie en betrouwbaarheid op. Ik zou het doen.

1 like