The hype is real
En dat ze dan ter plekke tijdens een interview de NA op de klinkers laten donderen
De echte armoede van deze tijd is dat er een bepaald logoātje op een product van 20-40 euro geprint wordt en dat er dan mensen in de wachtrij springen.
Beste allen,
Ze hebben er in Nederland meer dan genoeg. Dat gaat helemaal goed komen die vandaag in de rij staan. Tevens wordt er niet geleverd in Rusland en oekraine. Waarbij Europa meer vooraad heeft.
Veel suc6 alles komt goed, graag wel rustig aan in de store.
Ik vind een wachtlijst anders. Een nieuwe keuken of auto wacht je ook een half jaar of langer op.
Heb je met je Tudor niet zeker. Kom op.
Nu ze geen rolex kunnen krijgen zonder de AD te likken gaan die platschedels maar in de rij voor een Swatch.
Op basis van welke informatie plaats je dit?
Ja maar ik mocht mijn nieuwe keuken vorige week gewoon kopen op het moment dat ik zelf wilde.
Echt weer een topvergelijking. 8 punten daarvoor.
Haha ja dat was geniaal filmpje. Vond het wel oprecht sneu voor die jongen. 48 uur gewacht op je nieuwe iPhone en hem vol enthousiasme aan een interviewer laten zien en dan uit je handen laten kletteren op de straatstenen door de vermoeidheid.
Zelf ook schuldig inderdaad.
Toch is het armoede.
Zowel de koopgoot als de kalverstraat zijn überhaupt armoede. Nooit iets te zoeken daar.
Ik zie alleen niemand zijn keuken met winst verkopen.
En zoals je zei een luxe product. Een keuken is niet echt een luxe product.
Ik mijn Datejust ook in september. Werd keurig 4.5 maand later geleverd. Levertijd max 4 maanden werd initieel gezegd. Die twee weken later dan gepland ging ik niet moeilijk over doen. Kan gebeuren.
Afhankelijk van voor hoeveel geld je die keuken laat zetten.
Licht eraan wat voor keuken. De zijn mensen die een keuken van 100k in hun huis laten plempen.
Iemand enig idee of het nog zin heeft om naar Amsterdam te gaan nu?
Want ik hoor wel dat er aardig wat mensen staan maar als ze 2000 horloges op voorraad hebben komt dat natuurlijk helemaal goedā¦
Maar ff belangrijke dingen: is er nog iemand koffie aan het verpatsen in die rij om zijn Moonswatch te funden?
2000? Dan kan je ook op je gemak vanmiddag gaan. Of dinsdag. Of donderdag.