Omega x Swatch

Ja 9:30 gaat het open. Ik las gister in het forum dat er maar 104 horloges zouden zijn maar er staan nu al meer dan 200 mensen dus als dat klopt heeft niet iedereen

Nee niemand heeft een idee behalve Swatch zelf.

Sta je nu echt in R’dam ?

Helderziende hier op het forum? Heette die gene toevallig Jomanda?

Iemand nog een foto van de huidige situatie? Erg stil rondom Amsterdam, misschien zijn ze wel met z’n allen op de vuist gegaan.

Dat is van gisterenavond, dat bericht.

13 likes

Ja ik ben 115

9 likes

De lijst wordt weer voorgelezen?

Maar met die iPhones heb ik het écht nooit begrepen. Daarvan weet je zeker dat ze in miljoenen beschikbaar komen voor letterlijk iedereen die wil. Bij deze Swatch weet je dat niet zeker

Ik denk dat die gewoon voor de gezelligheid in de rij gaan staan. Moet eerlek zeggen dat het hier heel gezelligheid is in Rotterdam. Ik dacht dat iedereen een ochtendhumeur zou hebben maar iedereen is vrolijk aan het praten en er werd net zelfs nog een potje gevoetbald

1 like

Tot dat straks blijkt dat er maar 100 stuks voorradig zijn. Dan gaat iedereen elkaar de hersens inslaan en veranderd de Kalverstraat of de Koopgoot in een arena van de Hunger Games

3 likes

Haha, ik ook niet, maar daarvoor mag ik wel gewoon in een verwarmd of gekoeld kantoor achter mn computer zitten :slight_smile:

Maar misgun het niemand hoor, zat gewoon even te rekenen en vond het de moeite niet waard :slight_smile:

1 like

Stel je voor. Je staat de hele nacht in de rij en je bent aan de beurt.

Oh meneer we hebben alleeen nog Venus. :joy::joy::joy:

Hahaha.

Mooi verhaal. leuk.

1 like

Update over Brussel iemand?

Ben ook wel benieuwd hoe het daar is. Jemand die daae een foto kan maken?

Lees meerdere verhalen op insta dat winkels dicht zijn en de horloges al uitverkocht waren voor de winkels ĂŒberhaupt open waren (lange wachtrijen dus)

Kan het bericht dat ze 28 maart online komen niet terugvinden

Mijn eerste horloge ooit. Licht gebruikt

Denk dat ik deze maar weer eens om doe vandaag

2 likes