Omega zakhorloge meegewassen op 30 graden: wat nu?

Mijn vrouw is erin geslaagd om mijn broek te wassen waar mijn horloge in zat.
Wat kan ik best doen in eerste instantie? In droge rijst leggen? Ik krijg de Omega zelf niet open met een kastmesje.

7 likes

IMG_7279

12 likes

Als de wiedeweerga iemand zoeken die de boel wel open krijgt, met de kast dicht gaat het uurwerk er geheid aan. Daar gaat echt geen bakje rijst tegen helpen :grimacing:

Edit: krijg je de bezel er wellicht wel af? Scheelt ook al iets.

5 likes

Altijd (broek)zakken legen voor het in de wasmand gaat

10 likes

Niet haar de schuld geven, had je zelf om moeten denken :sweat_smile:

21 likes

kroon open draaien en die recht omhoog laten wijzen, je vrouw in rijst leggen lost niks op🤓

27 likes

Schoon is ie nu wel, maar openen zo snel mogelijk en drogen

1 like

Balen man! Ik heb echt geen idee

Niet lief om je vrouw de schuld te geven. :wink:

10 likes

Het zou ook kunnen zijn dat mevrouw Go ergens een broek zag liggen (stoel, bed, etc) en hem op eigen initiatief tot wasgoed heeft gepromoveerd. :innocent:

6 likes

Nieuw horloge kopen en andere vrouw zoeken

6 likes

Als het mijn broek was lag hem nergens neer met m’n vintage Omega zakhorloge er nog in…ik ken die vrouwen moet je mee oppassen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

“Ik ben vergeten mijn zakhorloge uit mijn broekzak te halen” :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Ook weer zo. Die zien een Lenor reclame en die grabbelen het wasgoed sneller bij elkaar dan jij je nato bandjes op de Rikketik.

4 likes

Dan inderdaad:

2 likes

Oei, oei, oei, ik ben benieuwd of dit gevlagd wordt. :joy:

Is er niemand die hem kan uitleggen hoe de kast open moet?

Misschien naar Vintage verplaatsen. Daar zitten meer mensen met empathie én kennis. :sweat_smile:

Je wil je collega horlogeliefhebbers toch helpen? Het is niet altijd vrijdag…

5 likes

Raam maar waar, normaal kondigt ze jeanswas altijd aan waarop ik mijn zakken dan leegmaak en controleer, alleen deze namiddag dus niet.

Enfin, ik het het horloge ondertussen open gemaakt.

17 likes

Zelfs als 6-jarige zag ik al dat dit niet raak was. Ik maak me altijd meer zorgen over een nieuwe generatie die dit allemaal heel serieus neemt. :face_with_peeking_eye:

1 like

Misschien weet @vinwat raad? Of @Lexaf misschien? @PeterLC ervaring met zakhorloges? @Vintagewatchstuff?

1 like

Dat komt met die hele MAGA beweging en dat trad wives gebeuren helemaal goed hoor. Iedereen deelt straks weer vrolijk tikjes uit als de lasagne niet smaakt.

1 like