Omega zakhorloge meegewassen op 30 graden: wat nu?

Hij is wel mooi schoon. Was hij erg vochtig, of viel dat mee?

Zo open in een kunststof bakje doen met siliconenzakjes (of zout in een keukenpapier) en dat in de zon.

Die sturen we als eerste naar het front.

Ziet er wel heel proper uit. :roll_eyes:

5 likes

Zo maken ze die jeans met speciale ‘washing’. Strepen, krassen, scheuren en olievlekken van Moebius. Is hyperexclusief.

1 like

Een horlogemaker weet hier wel raad mee.
Je oliën zullen er allemaal uit zijn, dus een servicebeurt is geen overbodige luxe lijkt me.

1 like

Woke noemen we dat. Die nemen dit te serieus en denken dat dit de norm is bij alle blanke heteromannen.

2 likes

Daar hebben ze dan wel gelijk in. :joy:
Ik sla mijn vrouw tot pulp als ze mijn horloge in de wasmachine gooit…

… Ik ben ff offline nu, ik hoor net van Haar dat ik teveel op mijn telefoon zit sinds de visite weg is.

5 likes

:joy::rofl: O jammer, het begon net gezellig te worden.

1 like

Bij de juiste africhting zou dat de normale gang van zaken moeten zijn. Als ze dan ook nog je zak legen zit je goed. Moet je alleen wel zelf je spullen uit je broek halen :joy:

4 likes

Dat is mooi, belangrijke stap :+1:

Maar er zijn wel plekken waar het water lastig verdampt, tussen de wijzerplaat en het uurwerk, in de veerton, lagers, etc. Als dit mijn horloge was geweest had ik hem gelijk tot de laatste schroef uit elkaar getrokken :sweat_smile:

1 like

De Omega ligt lekker uit te drogen in het zonnetje nu. We gaan er asap een horlogemaker opzetten om alles weer oke te maken. Hopelijk raakt de wijzerplaat niet beschadigd.

6 likes

Lijkt me een emaille wijzerplaat toch? Die kunnen wel tegen water :grin:

2 likes

Gewoon een keer een damesslipje in je zak stoppen, moet je eens opletten hoe gretig ze in het vervolg je zakken naloopt.

19 likes

:sweat_smile::v::sweat_smile:

1 like

Dit is voor een heel ander forum :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Vrouw de schuld geven is wss nieuwe vrouw zoeken of in ieder geval iemand die voortaan je was doet.:stuck_out_tongue:

Zeker! :joy:

2 likes

IMG_7288

Dan heb je haar het stapje zakken controleren niet goed uitgelegd denk ik….

Ook niet altijd trouwens hoor :sweat_smile: Tenminste kan hem tweevoudig uitleggen. Twee keer je zakken legen is normaal gesproken wel de beste optie…