Hallo, ik ben nieuw hier maar had graag de mening geweten van mensen die mogelijk al gelijkaardige ervaringen hebben.
Ik had me onlangs een horloge besteld, gekozen uit een cataloog… (oeps)
Dit na zeer lang en zorgvuldig verschillende merken en modellen te vergelijken!
De uiteindelijke keuze werd een Festina, ja… een festina. Ter info >>>
(Bedoeld als doordeweekse horloge)
En ZEKER meer dan goed genoeg voor dit nut
Toen mijn horloge uiteindelijk aankwam in de desbetreffende winkel en het doosje openging was ik al even aan het kijken…
Toen ik aan de verkoopster vroeg dat dit wel mijn horloge was zei ze "ja, tuurlijk. Tenzij jij een verkeerd bestelnummer hebt opgegeven"
Ik probeerde haar het verschil uit te leggen, maar de enige reactie was “dat kan enkel als U een fout hebt begaan, dus dat U een verkeerd uurwerk hebt besteld of een verkeerd nummer hebt opgegeven. De fout kan enkel bij u liggen”
Dit vond ik al niet bepaald klantvriendelijk
Maar goed, de horloge moest toch betaald worden gezien ze besteld was voor mij…
Thuisgekomen heb ik meteen de cataloog er naastgelegd en naar mijn mening kan je zeer duidelijk een verschil zien.
Toen besloot ik om terug te keren… bonnetje, bewijs van betaling, ongeschonden doos, uurwerk…
Het eerste antwoord v.d. verkoopster was weer raak
“Ja kijk mijnheer, ALS u de juiste nr hebt gegeven dan kan dat niet. Dus tenzij u een fout hebt begaan is alles weldegelijk juist verlopen"
Ik zei dat ik nog altijd bekwaam was een nr op te schrijven
"Als dat zo is, dan is er geen fout gebeurd en al zeker niet bij ons. Tenzij jij de nr verkeerd hebt doorgeven”
Na nog een paar mooie complimenten van de juffrouw, kreeg ik haar na 30 minuten discussie zover om te vergelijken met afbeeldingen van Google…
Maar volgens haar was er geen enkel verschil dat duidelijk te zien was…
Ng later dee ze een telefoontje naar de baazin omdat er een “zware dicutie was met een moeilijke klant”
Maar neen, niks aan de hand. . .
- wie vindt dit “normaal” en
- wie ziet het verschil??? (Zie foto’s)