@RobertGerard wel “Gerard Robair” het zit zo, ik ben bezig met het de boel volledig te belazeren
Dit is eigenlijk een onderdeel van een grote fraude
Ik probeer ook de verkoopster en natuurlijk de winkel slecht te maken
Daaromp vernoem ik dan ook de verkoopster met naam en toenaam + de winkel
Oeps, toch niet (weer sarcasme)
Maar toch zeer “scherp” en positief opgemerkt!
Rob… 165€ ??? euhm, weer “scherp” vanwaar komt die info? Hans / Hassan / Het perlonmeisje?
@BadgeandBezel een glaasje azijn bij een ochtend slaatje eh, lekker toch?
@Jurgen Heb je de politie al verwittigt?
Jaa, de schande is voor mij… zulke constante typ fouten zijn niet te tolereren
en dat op zo een klein stukje tekst
Zal ik je een kopietje van het kasticket posten?
Daar staat de nummer zeer duidelijk op
Maar misschien heeft de kassa ook een schrijffout gemaakt?..
@Limbo70 F16819/2
Maar de kleur is min of meer juist aangezien het model e d nummer kloppen bij wat ik heb…
Het zijn dus idd de kleuren v d cifers, merknaam, modelnaam en (als je de foto mag geloven van Festina) zelfs de felheid En kleur v d wijzers, seconden…
@Sammie zou je het denken?
Ik heb ook een licht vermoeden dat zei een andere mening zal hebben van het verhaal jaah…
(wil ook niet zeggen dat het niet waar is wat ik zeg )
Heb ook niet bepaald iemand zwart gemaakt DENK IK?
zou het dan wel anders aanpakken als ik dat zou willen
@Limbo70 Mijn favoriete reactie aller tijden
Mischien is het omdat je zo slim bent dat je het niet weet (beneden je standaard of zo)
MAAR slimme man = EEN NIEUW LID KAN MAAR EEN BEPERKT AANTAL REACTIES ZETTEN EN MOET DAN 24 UUR WACHTEN
Wie had dat gedacht?
Wel… ik weet al wie NIET
Mensen hoeven ook niet te reageren op iets dat ze niet leuk vinden (tenzij ze zeer slim zijn natuurlijk)
Het volledige bericht lezen kan je intelligentie ten goede komen (en ook je “uiterst toepasselijke reactie”)
Ik ben Belg jaah, DUH… zijn Belgen verboden hier?
Mensen vallen elkaar en mij aan op een paar zaken waarover ik totaal niets vroeg (maar vrijheid van menig is er voor iedereen natuurlijk) vooral voor de slimmere mensen natuurlijk
Toch al dank voor de reacties, de goeie (positieve) en euhm…
Nja… de andere
Ik maak typefouten jaah, als er een van de genieën hier aanwezig me één een cursus wil geven, laat wat weten + mijn toetsenbord hapert 50% v d tijd… maar ja, dat is natuurlijk door mij (of omdat ik Belg ben)
De naam Prijs-kwaliteit mijn oprechte excuses aan Einstein en co
MAAR ik had deze gekozen omdat ik al had gezien dat niet iedereen hier even gek is van merken als Festina, Rodania, of zelfs Armani… Daarom ter verdediging van wat ik ging posten EN
om negatieve reacties te vermijden (tevergeefs) DIE NAAM KEUZE # zucht