Blijft de vraag, wat @Prijs-kwaliteit nu besteld heeft? Ze hebben allemaal het nr. F16819 en dan heeft hij gekregen wat hij besteld heeft!
Het komt echter op de toevoeging aan /1, /2 of /3 (van Li naar Re) en dan zijn er toch wel verschillen
Dat is een beetje het probleem met geshopte productfotoâsâŠdan ziet het daadwerkelijke product er altijd anders uit.
ik heb het een keer met een auto gehad,
de verkoper en ik zaten reeds aan een tafeltje toen hij vroeg welke kleur
en eigenlijk interesseerde het me weinig en met enige nonchalance
wees ik zo achter me en zei âdoe die linker maarâ een of andere vage metallic groene,
maar de beste man zat natuurlijk andersom tov van mijn stoel en dacht dat ik
links van zijn zitplaats bedoelde ⊠ergo op het bestelcontract stond âgrijsâ ipv "groen"
pas thuisgekomen ontdekte ik de âfoutâ toch maar zo gelaten, maar een vergissing is dus snel gemaakt
niet echt veel verschil uh ?
Vast een goedkope lease auto geweestâŠ
AanvaardbaarâŠgewoon dragen en aan de zon denkenâŠzoveul om je druk over te makenâŠ
En nog meer om je nietâŠ
Hilarisch hoe jij je autoâs uitzoekt! Geweldig! Hulde!
Bij zoân auto(?) maakt de kleur idd niet zo veel uit.
(Hopelijk ben je kritischer mbt horlogesâŠ)
Wilde vrijwel dezelfde reactie plaatsen - die catalogusfotoâs worden veel te veel geshopt.
Ik weet niet eens mân kenteken,
bij mân eerste auto zat ik nog aan het eind van de dag ieder steentje uit de banden te peuteren,
maar inmiddels ben ik aan mân 11e auto toe en van de laatste 8 heb ik nooit meer de moeite genomen
het kenteken te onthouden, wat bij de garage nog wel eens lastig is.
Het lijkt mij dat de koop reeds heeft plaatsgevonden via de webwinkel.
Enkel de levering (en rest van betaling) van het gekochte goed dient nog te geschieden.
Nu er sprake is van webverkoop, geldt m.i. dan ook de 14-dagen bedenktermijn
Briljant! En roep gewoon âSK-X0-07â als je het niet meer weet.
Als je het horloge niet wilde hebben, had je het niet moeten meenemen en de verkoopster moeten wijzen op het verschil tussen het horloge wat ze heeft besteld en het horloge dat in de catalogus staat.
Wellicht kan je aangeven wat het verschil er tussen is, ik zie het namelijk niet.
Er achteraf over lopen klagen op dehorlogeforum.nl heeft geen zin in ieder geval.
Gedrag zoals je beschrijft van een verkoopdame moet je niet accepteren. Een grote muil heeft ze maar tegen haar kinderen. Verplichte afname bestaat niet. Als je nooit de fout maakt vooruit te betalen, loop je simpelweg de winkel uit. Geen enkele reguliere juwelier levert iets wat een andere niet kan leveren. Dus graag of niet.
Zoals eerder geschreven is dit slechts één kant van het verhaal, de dame in kwestie zal het vast anders hebben ervarenâŠ
Zullen we het weer over auto s hebben?
p.s. die rare groene auto heb heeft mijn vrouw uiteindelijk gekocht. Geniale verkoper b.t.w. ach mevrouw als u er in zit, ziet u die kleur niet meerâŠ
Zoân ding geeft âin de Matrixâ weer een heel ander gevoelâŠ
Zo, dat was dan @Prijs-kwaliteit 18 uur lid, 15 uur geleden laatste reactie en dan denk ik dat we echt het laatste bericht van hem hebben gelezen!
Wanneer gaat off-topic weer open? Ik vind de Matrix discussie namelijk veel leuker
@supah Inderdaad, ook al waren ze niet in fout (ze kunnen er in principe niets aan doen dat Festina een model aanpast) Maar vriendelijk is voor mij wat andersâŠ
@Selie Ik zal er straks nog een paar postenâŠ
(het verschil zit hem enkel i d wijzerplaat: andere tint grijs, en alle cijfers, merk en modelnaam zijn normaal zilvergrijs⊠bij mij zijn ze pikzwart)
@Sammie Lieve jonge
Jij bent een van mijn favorieten hier hoor
Kopietje van hun voorwaarden op de officiële website: Artikel 3: Aanbod
Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden
niet. is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis.
is in geen geval aansprakelijk ingeval van materiële fouten, zet- of drukfouten.
Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst.
Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door
kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product.
EN Later vandaag nogmaals een foto van beiden ter vergelijk
- ik heb een voorschot van 50⏠i d winkel betaald (totaalprijs is 199âŹ)
Nu zou ik zeer graag weten wie u zich waant dat u mij voor iemand anders houd die blijkbaar alles behalve geliefd is hier!?
Ik zeg toch ook niet dat jij een stuk uitschot, stront, krapuul, zak, rotte hond bent?
@BadgeandBezel Idd, ik ga ze zeker dragen⊠en het verschil is niet (dodelijk)
Alleen spijtig van heel het gebeuren + liever tikje klassiek dan tikje sportief
Maar je hebt zeker een puntâŠ
@dialstatic hallelujah!!! Gelukkig nieuwjaar
LOL Nja, neen idd voledig juist!
@hendrik Euhm⊠Tja >>>