Je kan ook wel overal beren op de weg zien…
Men is hier over het algemeen te aardig, en gaat serieus in op geneuzel.
Zo ook bij mijnheer Pim pam pet.
Haha jij begint je dag ook altijd met een glas azijn bij je broodje…
Maak eens even wat betere foto’s. Zonder flits. Als er al verschillen zijn, dan zijn ze op deze manier nooit te zien.
zoek de 7 verschillen…
Ook gelet op het nummertje achter het streepje, bij het productnummer? Die van de catalogus foto is de f16819-2. De -1 heeft een blauwe wijzerplaat, de -3 een zwarte en deze -2 een grijze. Blijft opmerkelijk dat de letters bij de ene zwart lijken en bij de catalogusfoto wit.
Cijfers zijn gewoon zilverkleurig. Op de renderfoto’s zie je ze wel, maar op de bijzonder slechte foto’s van TS met flits is de verlichting gewoon niet goed. Dan lijken ze mogelijk donker, vanwege het gebrek aan reflectie.
Deze zin doet mij vermoeden dat een schrijffoutje wel de oorzaak kan zijn geweest.
For the record: De spelling van onze vriend heeft niets te maken met het feit dat hij uit België afkomstig is…
Nice! Mido ingeruild?
ik heb het ook regelmatig dat op verkoopsites “rare” horloges staan
zoals een automaat horloge met chronoknoppen en dan geen subdials
voor een prijs dat je alleen maar Quartz kunt vermoeden.
stuur je zo’n bedrijf dan een email dan moet je niet opkijken wanneer ze zeggen
dat is voor de sier ( bij een redelijk gerenommeerd merkhorloge )
of andere render-plaatjes waarbij een quartshorloge met “17 jewels” wordt verkocht, bij navraag zegt men dan ja er zit een ETA handwinder in
( = horloge van € 69,- ) of als piece de resistance een verkoopster die een analoog Quartz horloge een handwinder noemt omdat je de wijzers met de kroon kunt instellen .
verder kom je exact dezelfde “error” foto’s vaak tegen bij verschillende verkoop sites, blijkbaar krijgen ze die webplaatjes dus aangeleverd van een importeur ?
sjieke meneer … uitslovert…
haha ach gossie, om met Hans/Hassan/Perlonmeisje/Calatrava van papa te spreken …
Spelling niet, woordkeuze en schrijfstijl wel
Heb enkel de titel gelezen, maar mijn antwoord is eenvoudig: niet onaanvaardbaar.
Afgezien van het feit dat dit alles hier al dan niet heeft plaatsgevonden: moraal van het verhaal:
Koop steeds online
Persoonlijk hou ik ook meer van aankopen in een winkel, met wat advies en een goed gesprek tussen verkoper en koper, maar als men pertinent weigert om in te ruilen, dan is er maar 1 zekerheid: online aankopen, en dan niet klagen dat alle winkels verdwijnen.
Dit is alleen verplicht als de bestelling en aankoop op internet etc. is gedaan.
Gezien TS zijn horloge heeft opgehaald en betaald in de winkel is hij afhankelijk van de daar geldende voorwaardes (wat meestal een stuk minder is dan 14 dagen) volgensmij.
OT: Ikzelf had het horloge niet meegenomen bij twijfel, zeker niet met zo’n houding van de verkoper.
Hmm, is goed mogelijk inderdaad. Daar lijkt het op de tweede foto van de TS wel op. In dat geval zie ik geen verschillen, afgezien van dat ie er in de catalogus bijzonder gunstig op staat.