Onbedacht. Hoe krijg ik die eraf ?

Misschien heel dun ijzerzaagje op de pins.
En wel ons op de hoogte houden van de vorderingen in het kader van leedverm… Uh ik bedoel medeleven. :grin:

6 likes

Platte schroevendraaier (normaal klusformaat) in een doekje of washandje tussen kast en band zetten. Als een wig ertussen wrikken tot de springbar breekt. Vanaf de achterkant natuurlijk.

Oh, zie dat dit hierboven ook al wordt geopperd.

2 likes

Zoals ook @Dpvh zegt, een ijzerzaagje gebruiken.
Je hebt metaalzaagjes die even dun zijn als de figuurzaagjes voor hout.
Ook dezelfde zaagbeugel kan daarvoor gebruikt worden.

Kom maar even langs.

Met vriendelijke groet,
Inca

4 likes

Niet aan mij besteed.

:ok_hand:

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

als je een dremel-achtig tooltje hebt, zou je nog kunnen proberen om een hapje uit de endlinks te frezen, zodat je er met een straptool bij kan… geen overbodige luxe om dat als je de band eraf hebt alsnog even te doen…

2 likes

Hartelijk dank voor het aanbod.
Maar 950 km heen en terug is wat veel.

pakketpost :wink:

1 like

Dat is een eindje
Nederland is 200km breed en iets over 300km lang :smile:

Zuid-België - Groningen wellicht?

Denk dat de beste manier is om een dun schroevendraaiertje ertussen proberen te krijgen en zo de pushpins naar binnen te duwen… als dat niet gaat dan toch de endlinks doorzagen.

Ow wacht dat kan ook natuurlijk :innocent:

waar tussen?
De endlink zit zowat strak tegen de lug aan …daar zit geen halve mm speling tussen.

Zuid-West België / Noord-Oost Nederland = 475km

Geen probleem toch voor de Batmobiel. :joy:

1 like

Goed opgemerkt.
30 jaar terug reed ik met een kenteken dat begon met BAT. Mijn collega sprak toen van de Batmobiel en BATMAN. Vandaar mijn forumnaam.

9 likes

:thumbsup: succes met de band.

1 like

Shit, wat een verhaal, ik krijg er zelf de kriebels van.
Doorzagen of afbreken ja, maar hoe ga je dat uitvoeren.

Kleine drempel met een klein schijfje erop moet kunnen, maar je gaat schade maken, waarschijnlijk aan de band en aan de kast.

Klote dus.

Laat het even weten hoe het nu gelukt is, of niet, dan kan ik er ook van leren, het zou mij ook zomaar kunnen gebeurden namelijk :+1:

1 like

Hevelen of doorslijpen gaat onherroepelijk schade maken aan lug en/of band.
Dun mesje van de achterkant ertussen en met klein hamertje op het mesje tikken en proberen zo de pin te breken. Recht omlaag tikken, dan schiet het mesje bij het breken tussen band en lug door (hoop ik…)