Ondenkbaar? of overkomt het jou ook wel eens?

Je kent het wel, spitsuur in de ochtend, broodbakjes vullen, kinderen in de kleren en naar school, snel in de auto stappen onderweg naar je werk en dan kom je tot de conclusie dat je vergeten bent je horloge om te doen. Vanmorgen overkwam mij dit, wanneer ik mijn telefoon thuis vergeet keer ik om en haal ik deze op, voor mijn horloge heb ik dat niet gedaan en zit dus nu zonder horloge op mijn werk.

Herkenbaar? of ondenkbaar? en rij jij er voor terug of doe je een dagje zonder?

7 likes

Dan maar een dagje zonder, ik heb geen tijd om om te draaien en alsnog een horloge op te halen.

3 likes

Is me zelden gebeurd. Meestal is horloge om het eerste dat ik doe in de ochtend. En ja, als het gebeurt draai ik om!

4 likes

Een echte horlogeliefhebber zou zoiets nooit overkomen, schaam je.

25 likes

loopt op dit moment naar de hoek van de kamer om zich te schamen :slight_smile:

5 likes

image

9 likes

Sterkte vandaag!

2 likes

Zo gaat het bij mij ook. Gebeurt gelukkig weinig. Ik voel me dan de hele dag onvolledig :wink:

4 likes

Het gebeurt mij zelden, maar als het dan eens gebeurt, voel ik me naakt.

6 likes

Ik doe mijn horloge nooit af precies om die reden…daarom ook alleen een horloge voor mij waarmee je kan douchen en dus geen leren band ook :wink:

1 like

Ik vergeet nooit mijn horloge en zoals anderen al aangaven merk ik het direct als ik er geen om heb.

1 like

Gebeurt mij ook wel eens. Voel me dan de hele dag naakt. Heb een horloge op mijn werk liggen voor noodgevallen :zipper_mouth_face:

9 likes

Herken ik niet. Horloge omdoen is voor mij hetzelfde als het eten van een bammetje en het drinken van een kopje thee.

3 likes

Gebeurd mij maar heeel af en toe. Maar als het gebeurd, voelt het niet goed!:stuck_out_tongue_closed_eyes:
Ik ben er nooit voor terug naar huis gegaan, dat kan ik niet maken tegenover mijn collega’s.

1 like

Nog nooit gebeurd. Ik vergeet eerder mijn boterhammen dan mijn horloge

1 like

Lol. Dan ben je pas echt erg. Complimenten :wink:

3 likes

Nee.

Jij doet vast geen final check voor de spiegel voordat je het huis uit loopt.

Haar in model?
Baard in model?
Pluisjes op overhemd wegrollen
Horloge check

En hop, Thunderbirds let’s go!

17 likes

Ik ben op het moment thuis met een doos vol horloges naast me. Maar ik draag op het moment geen horloge.

Klopt inderdaad, ben ook al een keer in mijn onderbroek in de auto gaan zitten, was ik gewoon mijn broek vergeten aan te doen roflol

4 likes

Erg vergeetachtig ben ik bang. :no_mouth:

Ik hoef er in ieder geval niet voor terug te rijden.

1 like