Ondenkbaar? of overkomt het jou ook wel eens?

Wil me eigen niet in de ochtend zien, met me gore bouwvakkers kleding .
Is me dag meteen verpest :grinning:

1 like

Is mij wel eens gebeurt. Ik rij er niet voor terug maar baal er wel van. Tijd lees ik dan van mijn telefoon. Kijk meestal dan ook op horlogeforum ( Als ik dan toch mijn telefoon in de hand heb):grinning:

1 like

Je gaat wel in gewassen kleding de deur toch? :neutral_face: Ongeacht wat je beroep is.

1 like

En toen ook niet omgedraaid?

denk dat de gemiddelde bouwvakker dit niet doetā€¦

2 likes

Nee all in the game :slight_smile:

Nee. Ik heb mensen daar wel over horen praten, maar ik ken het niet.

Ik slaap met mā€™n horloges om, en als de band het kan hebben gaan ze ook bij douchen, zwemmen of regen niet af. Kortom: Nee, dat ken ik ook niet. :sunny:

Sorry.

Ja, maar kan daar prima mee leven.
Anders tijdens de luch even goedkoop horloge scoren.
Vanavond opbergen in het handschoenenkastjeā€¦

Neuh.

Neuh, ook niet.

snel in de auto stappen onderweg naar je werk

Ken ik gelukkig ook al niet.

zit dus nu zonder horloge op mijn werk.

Daā€™s standaard voor me.

2 likes

Ik vermoed dat je collegaā€™s eerder in de gaten hebben dat je je broek bent vergeten dan je horloge. Dat ligt uiteraard voor een deel ook aan het type en de kleur van de onderbroek.

1 like

Als ik om 7 uur begin , ben ik om 07.01 alweer gore ( sloopwerk) dus werkbroek en werkjas worden echt niet elke dag verschoond !!

4 likes

Is mij nog nooit gebeurd in bijna 60 jaar op deze aardkloot, waarvan ruim 40 jaar Klokkengek :thinking::smiley:

Ik herinner mij wel dat mijn vader ooit eens- 10 minuten na zijn vertrek naar de zaak- thuiskwam met de mededeling dat zijn schoenen vanochtend zo oncomfortabel zaten en ook een beetje kneldenā€¦ Mijn moeder keek eens serieus naar zijn voeten en liet hem toen weten dat dat niet zo gek wasā€¦ hij had de schoenen namelijk aan de verkeerde voeten aan gedaan in de haastā€¦ :smirk: :laughing:

Zo is hij ook weleens achteruit over zijn kostbare lederen diplomatenkoffertje heen geredenā€¦ had hij bij het instappen even achter de auto neer gezet. Heel aparte man was datā€¦ :joy:

9 likes

Gooi wel 20 paar sokken per maand weg . Na 1 dag in die werkschoen brrrrr dat doe je een wasmachine niet aan .

1 like

Een vriend van mij heeft een klusbedrijf en zijn oplossing is een tweede wasmachine ernaast.

Stinkerd :sunglasses:

1 like

Gebeurt zelden. Tot nooit. Maar dan maar geen. Met een niet compleet gevoel die dag.

Hahahaā€¦ ken het ook niet, nooit mee gemaakt. :joy::wink:

1 like

Horloge gewoon nooit meer af doen, echt nooit meer, kan je 'm ook niet meer vergeten.

Ik heb er eentje op het werk, dus enkel de rit is ongemakkelijkā€¦ :+1: Aanrader!

1 like

Overkomt mij nooit. Ik leg altijd voordat ik ga slapen mijn outfit voor de volgende dag klaar, inclusief sieraden etc. Zo hoef ik sochtends niet te haasten en vergeet ik niets. :sunglasses:

4 likes

Ik vergeet mā€™n portemonnee of brood eerder dan mā€™n horloge. Die liggen namelijk naast mā€™n kleding in de kast en kan ik dus haast niet missen.
Telefoon vergeet ik echt nooit. Gelukkig kan ik daar ook mee betalen en hoef ik nooit honger te lijden.

2 likes