Ondenkbaar? of overkomt het jou ook wel eens?

Niet herkenbaar.
Ik kies de avond van te voren wat ik ga dragen, inclusief horloge :slight_smile:

Ik heb altijd ook nog een horloge in mijn auto liggen, voel me echt naakt en scheef zonderā€¦ :slightly_smiling_face:

Ik werk in de sauna het viel dus niemand opā€¦

Bij ons in de sauna draagt niemand een onderbroek :+1:t3::innocent:

2 likes

Zou nog eerder de kinderen vergeten :blush:

1 like

Zou mij niet gebeuren. Is een van de eerste dingen die ik doe, mijn horloge omdoen. Heel af en toe verwacht ik werkzaamheden op het werk waardoor ik beter niks om kan doen (morgen is zoā€™n dagšŸ˜©), daar kan ik echt van balen dan.

Kan dat tegenwoordig nog? Gewoon 3 minuten later neem ik aan en niet te laat.

1 like

Ook mij is dit een keer overkomen, daarom heb ik sindsdien een SKX backup horloge in de auto liggen :sunglasses:

:confused:

1 like

Ik heb gelukkig geen kinderenā€¦ :wink:

Hier gaat alles rustig in de morgen. :wink:

Er blijft heel wat geld over voor de hobby en reizenā€¦ :wink:

Ik draag nooit een horloge in de week enkel in het weekend.

Dus samengevat, neen, ken het niet.

Ik draag altijd een uurwerk, maar vergeet wel eens een dresser om te doen als ik eens een pak aandoe. Voel me dan wat dom met een duiker om, maar wellicht dat niemand daar iets van denkt.

Ach 2019 bijna. Dresser is zooo 2018 :rofl::ok_hand:

Nog nooit gebeurd.
Toevallig staan de horlogekisten bovenop de ladekast met mijn onderbroeken. Dus nog voordat de keuze van pendek van de dag gemaakt is zit er al een horloge om de pols! :rofl:

1 like

Jeetje, met 90+ reacties maakt dit toch wel wat los bij de wis :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik heb op mn werk nog een reserve werkhorloge, voor het onmogelijke geval dat ik een horloge vergeet om te doen.
Grotere kans dat ik een wat duurder horloge niet om wil hebben tijdens werk.

Het is overigens een ā€˜scooby dooā€™ marina militare :shushing_face:
Lekker makkelijk effe opwinden, geen datum, en omdoen.

1 like

Ik koop dan onderweg een nieuwe.

4 likes

met een beetje geluk kom je langs een kermis en kan je er een grijpen :slight_smile:

4 likes

Leuk topic :ok_hand:

1 like

vandaag gered door de Aldi
https://www.aldi.nl/onze-aanbiedingen/vanaf-donderdag-06-12/radiografisch-horloge-9801.article.html

1 like

Het staat er echt!

5 likes

Draag door de week nooit een horloge, ivb werk.
Zelf in het weekend niet altijd.

1 like