Leuk dat er bij jullie van alles binnen komt.
Bij mij lijkt nu van alles ergens in de post te blijven hangen.
In ieder geval al 4 pakketten die “verloren” zijn
Ben ik wel even benieuw hoeveel er onderweg zijn? :o
Hopelijk komt alles alsnog goed bij u toe.
Ai, dat is minder
Ik heb de Airman uit voorzorg via FedEx Express laten komen. Dat is gelukkig goed gegaan.
Het duurt met de eindejaars drukte nu veel langer helaas. Denk je dat ze helemaal niet meer binnenkomen?
Er zouden er 4 onderweg moeten zijn. Alle 4 zijn al bijna een paar weken in Nederland, maar hier stokt het. Ze geven corona overal de schuld van, maar kennelijk hebben ze daar in andere landen niet zo veel last van.
En die pakketten zijn niet allemaal horloges hoor
Er zitten ook wat onderdeeltjes voor horloges bij.
Van één pakketje dat sinds 28 juni onderweg zou zijn, heb ik het hele bedrag retour gekregen via PayPal.
Een ander pakket zijn ze al een paar maanden aan het zoeken, en daar heb ik nu een bevestiging van gekregen dat ie als verloren moet worden beschouwd. Ik kan hooguit de verzendkosten terug krijgen.
Cool! Zie je niet vaak, eentje met witte plaat
Ik ben er ook 2 kwijt. 1 met een horloge en 1 met onderdelen.
Tracking houdt op in Nederland. Ergens is hier gewoon een zwart gat waar alles in verdwijnt
Wauw, wat een aanwinst!
Klopt Wilko,
Je kunt een pakketje volgen vanaf de andere kant van de wereld, uit de verste uithoek die je kunt vinden maar als het in Nederland is, is het ineens foetsie.
Inderdaad, heb postNL ook al gebeld, en die zeggen dat je het maar als verloren moet beschouwen. Ben toch wel heel benieuwd waar het allemaal is gebleven dan. Ligt het stiekem gewoon nog ergens op een pallet in de hoek of is het gejat door wat minder betrouwbare inhuurkrachten
Ja, PostNL is een grote ramp
Ook pas nog meegemaakt. Pakje uit Rusland. Heb er meer dan 10 gehad en ging altijd goed, tot de ontvangst bij de douane. Track en tracé wordt dan niet overgenomen. Wel altijd nog thuisgekregen na enkele weken. Verwacht dat bij jou ook nog wel, maar nu dus extra vertraagd denk ik.
Ook als pakketjes al een paar weken in Nederland zijn ?
Een paar weken al, hè
Bij mij was ook een pakketje spoorloos sinds 23 november, maar gisteren ineens weer een teken van leven
Ca 1,5 week bij mij staat me bij. In de zomer. Maar ja ik snap dat je er behoorlijk flauw van bent.