Onderdelen zijn binnen, dus: knutseltijd!

Meistersinger MOD!! Mooi gedaan man, echt goed! Fijn weekend… :wink:

1 like

Erg mooi! Ga zeker even in de shop kijken.

2 likes

Dat is gave einzeiger geworden! :+1: Top!

1 like

Ja Jaloers !!
Heel erg mooi !

1 like

Lekker hoor! En mooie spulletjes in die shop. Leuk, leuk, leuk! :+1:

2 likes

Super geworden! Leuk hè om zo te knutselen. Die kast ziet er inderdaad goed uit.
Welk uurwerk zit erin?

1 like

Volgens de verkoper:
Mouvement SEAGULL ST36 clone UNITAS 6498-2 H1 AAA Quality

1 like

Zeker!

2 likes

Wat ik heel mooi vind: een 41mm kast voor een ST36 uurwerk, meestal is dat toch al gauw 43mm

2 likes

43mm wordt al snel te groot inderdaad. 41mm is een mooie maat.

2 likes

Ik heb de beste man ook een mailtje gestuurd om wat dingen na te vragen en bij elkaar te passen. Was een beetje vastgelopen in m’n zoektocht voor een Flieger project maar deze verkoper heeft wat ik in gedachten heb :pray:t3:

2 likes

Ik kende dat winkeltje uiteindelijk wel, maar het was me nooit opgevallen dat er ook einzeigers tussen zaten :shushing_face:

Maar dat was vooral in mijn jacht op uurwerken en kasten. Dan kijk je niet zo goed naar de rest… :grimacing:

1 like

Heel gaaf, mooie einzeiger geworden. Zelf ook even rond gekeken en ik vraag me af hoe je erachter komt welk uurwerk bij welke kast en dial past etcetera?

1 like

Petje af hoor.

1 like

Kijk eerst welk model kast je mooi vindt. Er staat bij voor welk uurwerk die dan is. Ieder ETA uurwerk heeft wel een vervanger van Sellita of Seagull.
Er staat bij de info welke diameter dial erbij past.
Dan kun je bij de dials die je mooi vindt kijken of die diameter overeen komt.
Je kunt Stéphane (zo heet die beste man) ook een berichtje sturen met je vragen. Heb ik gisteravond ook gedaan en hij antwoord vrij vlot in het Engels.
Hij maakt dan een bestellijst voor je zodat je maar 1x verzendkosten hoeft te betalen.
As we speak is ie dat nu ook voor mij aan het doen.

2 likes

Het staat erbij. Alleen even opletten welke wijzerplaat/wijzers voor de 649x klonen, er zijn twee maten. In de omschrijving van de kaart staat precies welke maat wijzerplaat erin past.

Dit was de set:

1 like

Erg goed gedaan, i tip my hat!

d3Os2lG

1 like

Ik heb ook besteld. Zelfde kast maar dan voor een NH35, dan krijg je helaas wel een gesloten caseback, en een blauwe flieger dial met wijzers. Ben nu wel nieuwsgierig naar de afwerking van de kast.

2 likes

Ben benieuwd!

1 like

Aaargh, begint bij mij nu ook te kriebelen. Maar probeer toch op mn handem te blijven zitten. Mocht ik toch overstag gaan, hoeveel verzendkosten rekende hij voor jouw bestelling?

3 likes