Ondergewaardeerde merken

image

Dit is "geshop’t " :fearful:

1 like

Haha nou dan heb je je nog niet echt erin verdiept. Wellicht dat bepaalde modellen niet echt heel populair zijn maar de Sherpa lijn en dan speciaal de sport modellen zijn sky-high gegaan de laatste vijf jaar. Vijf geleden lag er op de Rikketik een nos Sherpa Graph voor 2,5k. Toen moest ik inwendig lachen om die belachelijk hoge prijs. Binnen een jaar echter gingen die chrono’s naar 4 a 5 en nu doen ze 7-8 als ze in goede staat zijn.

3 likes

Probleem?

Ja, ziet er niet uit. :sunglasses:

1 like

Nou ehhh, het is mijn pols en mijn horloge, dus mag ik het best shoppen… :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Schermafbeelding 2021-05-30 om 20.30.13 Schermafbeelding 2021-05-30 om 20.30.50

10 likes

Zenith!

4 likes

Hahaha wat verrassend van je. :joy: Maar absoluut eens! :metal:

1 like

Prima.

Dat vind ik dus niet. Er wordt veel mee geklooid. Het zijn “beatertjes”. Met name de moderne dan. Zolang ze maar goedkoop zijn.

Veel vintage seikos zijn echt (meer dan) gelijkwaardig aan europese horloges maar een fractie van de prijs.

Ow, ik had echt het idee Enicar soms ondergesneeuwd wordt door merken zoals Rolex, etc… als voorbeeld op dit forum er word misschien 1/100 topics gemaakt over Enicar in vergelijking met Rolex.

1 like

Ben ik nog steeds, vraag maar aan @Captaingingerbeardd , ik leef op noodles van 0,80 cent…

1 like

:rofl:

Enicar is ook dood. Rolex het sterkste horlogemerk ter wereld.

1 like

Betekent niet dat de horloges er niet meer zijn.

Enicar lijkt mij niet dood. Er zijn zat nog “vintage” Enicar horloges die je kunt kopen. Het is zoals je al schrijft dat merken zoals deze ondergewaardeerd worden omdat mensen alleen focussen op merken zoals Rolex.

1 like

Godsamme lijkt wel of een zombie dat ding draagt :sweat_smile:

2 likes

Doet je populariteit geen goed.

Ball

1 like

? Begrijp je niet

Nog een merk: Chopard

A Lange & Söhne. Zie je hier ook bijna nooit. Is toch best mooi.

3 likes

MIDO het uurwerk is echt de BESTE in zijn prijsklasse!!

11 likes