Het is al wel vaker langs gekomen. Toch wil ik een specifieke vraag voorleggen: wat is een reële korting op een nieuwe GS van € 2.500 list? 10% is toch niet overdreven?
Ik heb 3 mogelijke AD’s op mijn voorlopige lijstje staan. Van Willegen, Van Baal en 1 in Heerlen.
Ik zou gewoon vragen waarvoor je m mee mag nemen. Dan snappen ze wel wat je bedoeld.
Of je zegt dat je twijfelt omdat je het eigenlijk te veel geld vind. Dan komt er ook een aanbod. En dan ga je voor de beste aanbieding of degene waar je het beste gevoel bij hebt.
Als ze allemaal maar 5% bieden, is dat wat je gaat krijgen.
Maar 10 tot 15% lijkt me reeel.
Met een beetje vriendelijk vragen wat er met de prijs gedaan kan worden, gaat er sowieso 10% af en met een beetje door vragen kun je bij de 15%-20% komen. Ik zou Black Friday niet afwachten.
Persoonlijk ben ik zeer positief over Eugene van Baal. Zeer professioneel en correct. Afhankelijk van het type horloge is 10-20% zeker mogelijk. Ik zou vragen hoeveel korting ze kunnen geven en er dan nog even wat extra’s van af proberen te lullen. Ik verwacht dat je het horloge voor ongeveer €2.150 wel mee kan nemen.
Is het ook mogelijk om zulke kortingen bij de Seiko boutique in A’dam te krijgen?
Ik wil binnen kort ook voor mijn eerste GS gaan en hoogste waarschijnlijk had ik ook zo’n topic gemaakt want ik heb wel eens gelezen (op het internet) dat mensen tot 28% korting kregen.
Ik ben daar in augustus geweest en nog voor ik over de prijs begon zei hij ineens dat ze op alle Grand Seikos 10% korting geven. Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar hij zei dat het geen tijdelijke actie was.
Dus als je er 20% korting wilt, moet je nog maar 10% extra onderhandelen
Ik heb zowel 20% korting gehad op een SBGA211G als op een SBGA407. Beide keren was het een actie vanuit respectievelijk Van Willigen en Reijersen. Je kan op zo’n actie wachten of genoegen nemen met 15%. Ik denk dat het buiten die acties om een beetje stopt bij 15%.
Kan me voorstellen dat ze in het geval van zo’n 20% actie behoorlijk inkopen en het van de omzetpiek moeten hebben.