Goed om te horen dat juwelier Punte geen blaam treft, ik was daarin misschien iets te snel met mijn conclusie eerder.
Hopelijk gaat het deze keer wel goed bij het OSC en wellicht kunnen ze de frustratie vereffenen met wat mooie goodies?
Idd!
“horloge naar keuze” zeg ik!
Dit soort verhalen stelt je niet gerust om een horloge te servicen door een OSC. Het datum probleem lijkt een beginnersfout.
Met een coaxiaal uurwerk, zeker de manufactuur werkjes ben heb bijna verplicht ten laten servicen door Omega.
Elke oudere klokjes met een “simpele” Eta zou ik gewoon door een goede horlogemaker laten servicen.
Daar wordt ie kribbig van als je dat roept.
Heel kribbig zelfs!
“Volgende keer gewoon bij Harrie’s Horloges in Leusden langsgaan: staat elke zaterdag op de markt naast de viskraam!
Gecertificeerd survis center.
Heel voordelig ook en je haalt een lekker visje terwijl je wacht!”
Lekker wat aanroepen! Heerlijk!
Ron Sonders.
Gecertificeerd Service Center
Na trainingen in Zwitserland en België zijn wij voor onderstaande merken Service Center.
Omega
Cartier
Longines
Baume & Mercier
Montblanc
Rado
Certina
Tissot
Hamilton
Calvin Klein
Kijk anders even op zijn site.
Meerdere leden zijn zeer tevreden over Ron.
Zie ervaringen met horlogemakers hier op HF.
Mika
Dit is de 3e keer Mika; het is nu wel duidelijk;
- we moeten allemaal naar Roy Donders in Leusden want die is super goedkoop en snel!
En goed…
Heeeel erg goed toch?
En vriendelijk
Ga jij lekker ellenlang wachten tot die klok van je foutief geserviced terugkomt en reken vervolgens lekker de hoofdprijs af. Ik betaal de helft en loop enkele weken later weer fijn rond met mijn trotse bezit om de pols.
Ron heeft al heel wat horloges voor mij perfect geserviced.
En aantrekkelijk; hij is licht gespierd maar geen bodybuilder ofzo
Sjezus Gobert het is echt helemaal helder: WE GAAN ALLEMAAL NAAR RON SONDERS IN LEUSDEN!
BELOOFD & EREWOORD!
Je moet het zelf weten hoor. Maar je loopt terecht te klagen over SC Brussel, edoch op aangedragen alternatieven reageer je kribbig. Post dan beter niet.
Geen idee, toen ik er was en het horloge gratis afgeregeld en op waterdichtheid werd getest had ie gewoon kleren aan
Hihihi
(werd ie niet drijfnat tijdens die waterdichtheids test?)
Ben blij te lezen dat het wordt opgelost. Natuurlijk wel naar dat je het horloge zo lang/vaak kwijt bent. Mogelijk kunnen ze dat deze keer bespoedigen gezien je eerdere ervaringen.
Ik heb zelf mijn eerste echte horloge overigens gekocht bij juwelier Punte in Utrecht en moet zeggen dat ik daar altijd uitstekend word geholpen. Ik hoor dat gelukkig van meer mensen. Just sayin…
Misschien ?
Heb het Boetjekleed al aangetrokken
Hahaha met je Omega in een huispak. Mooi man.
PS als ik een Omega zou hebben is Leusden wel een pokke-eind om te laten servicen…