Onderzoek voor horlogeliefhebbers

Beste Forumleden,

Ik ben druk bezig met een onderzoek naar de huidige (on)mogelijkheden binnen de horloge branche. Ik heb gekozen om met dit onderwerp af te studeren:#. Graag neem ik jullie mening mee in mijn resultaten.

Via onderstaande link kun je de enquête invullen (dit duurt circa 2 minuten). Het zou mij erg helpen bij mijn onderzoek. Als je een vraag hebt kun je mij altijd een bericht sturen.

enquête afgelopen

Toestemming verleend door de beheerder.

Bij voorbaat dank,

Daan

Ingevuld!
Ik vraag me af wat je studierichting is en wat de onderzoeksvraag van je opdracht ongeveer is?
Ben je zelf ook een horlogeliefhebber?

Succes met afstuderen!

Heb hem voor je ingevuld :wink:

Ik ga hem nu voor je invullen, maar ben net zoals Tommaat nu ook wel nieuwsgierig!!

Wel leuk om er even iets meer bij te vertellen; studie, aanleiding gekozen onderwerp, etc, etc.

:slight_smile:

Ook maar even ingevuld. Succes met je onderzoek.

Ik ook:~

Mijn beste,

Idem dito!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Heb hem net voor je ingevuld, slechts tip. Wellicht als je al niet te veel reacties hebt kun je hem aanpassen.

Prijscategorie kan wel hoger (hoogste bijv. 5000, en meer) en zou er een termijn aan koppelen bijvoorbeeld per jaar.

Verder een een tekstveld waar iemand zijn onderbouwing kwijt kan m.b.t. aparte verzekering voor horloges. Dan kun je leuke dingen tegen komen (ervaringen) waar je zelf nog niet aan gedacht hebt.

Puur als meedenken
Heb je al eens gekeken naar de mogelijkheden die er nu zijn om verzekeringen af te sluiten. Er zijn namelijk al wat mogelijkheden bijvoorbeeld gecombineerd met je inboedel, etc.

Succes (tu)

Beste forumleden,

Super bedankt voor jullie reacties! Leuk om te vermelden dat ik een horlogeliefhebber ben geworden. Dit komt mede door de opdracht die ik op dit moment uitvoer. Ik wil zo snel mogelijk mijn eigen Seiko duiker (een horloge waar ik voorheen nog niet echt naar keek). Ik lees heel veel op het forum en dit werkt redelijk beïnvloedend.

Ik volg de studie Commerciele Economie aan de Fontys Hogescholen. Als marketeer ben ik bezig met de uitwerking van een strategie die uitgaat van zaken die voorheen als onmogelijk werden ervaren. Dit biedt nieuwe inzichten en kansen voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,

succes met je onderzoek!

groet,
Arno

Bidle,

Bedankt voor je feedback. In mijn vooronderzoek ben ik er inderdaad achter gekomen dat je een horloge kan verzekeren via een kostbaarhedenverzekering (uitbreiding op de inboedelverzekering). De verzekeringsvoorwaarden ben ik op dit moment aan het doornemen.

Wat betreft de prijscategorieen; ik kan deze helaas niet meer aanpassen aangezien ik naast de internet enquête ook een schriftelijke enquête heb afgenomen. Beide moeten met elkaar overeenstemmen.

Met vriendelijke groet,

ook ingevuld.

Nog een tip: laatste vraag betreft de verzekering van een horloge, wat deze p/m zou moeten kosten. Echter voor mij, en ik denk ook de andere, hangt af hoe duur het horloge is. Bijvoorbeeld voor een Rolex zou ik meer willen betalen voor een verzekering dan voor een Seiko (al sluit je daar denk ik geen verzekering op af, maar even als voorbeeld).

succes

nog een stukje info:
http://www.precisiontime.co.uk/3-or-5-years-watch-insurance-i-11.html

Ik combineer de vraag over de verzekeringskosten met de vraag wat iemand gemiddeld aan een horloge uitgeeft. Zodoende kan ik mij hier een beeld van vormen.

Bedankt voor het naslagwerk.

Met vriendelijke groet,

Ingevuld, laatste vraag is afhankelijk van de waarde van horloge(s)

ook ingevuld

Ingevuld. Succes met afstuderen, heb een paar jaar geleden ook CE gedaan, nu aan het afstuderen op een master in marketing management.

Groeten.

Ingevuld :slight_smile:

Ook ingevuld en succes.

ingevuld