Kan makkelijk. Zoveel pakken / jasjes die gewoon bij een sub passen.
Wat een ongelofelijk aardig forum is dit toch. Zo veel goedbedoelde reacties in no time
.
Mocht die ooit gaan vervelen kun je altijd nog kiezen voor een Sub maar ik zou hier meer schik van hebben.
die heeft van die gekke dikke lugs
die heeft van die vreselijke gepolijste lugs
Die mist een datum
wel wat sportief en minder veelzijdig voor een 1 piece.
Dus eigenlijk vind ik dit het beste idee
Heeft niet zo’n fijne band/sluiting als de moderne subs
Wat banden betreft heb ik heel lage eisen Past er een glidelock sluiting op de oude band? Of een nieuwe band op de oude kast?
Dus eigenlijk een 116600… want ja die heeft een fijne sluiting en band.
Die heeft toch ook een maxi case met dikke lugs?
Nee joh. Een heel andere smallere kast en lugs… leg ze maar eens naast elkaar. Dat is nou bet het mooie aan de SD 4000
dikkere lugs dan een 16600 in ieder geval. Mijn persoonlijke voorkeur, ieder zn eigen mening natuurlijk.
Explorer 214270 mk2. Dit horloge past overal en altijd. (Ik heb er mijn 114060 voor ingeruild).
Dat klopt. Maar die heeft een glossy plaat en andere band en niet ceramic en geen maxi dial… ach zo blijven we nog wel even bezig.
Kijk ook eens naar de crwonguards… die zijn ook smaller.
Gaat om de jasjes he! Die sub blijft die sub
Helemaal mee eens!
Gelukkig is een zwart duikhorloge totaal niet zo sportief verder.
Maar wel betere lugs.
Ga je me nu verstellen dat een 16610 sub niet heel veel malen subtieler en minder opvallend is dan een blnr?
One piece… en dan ook nog een Rolex waarvan iedere dwaas met voldoende gezichtsvermogen weet dat hij duur (zeker nu Rolexen wel heel erg “in” zijn)
Waarmee je je tuin gaat omspitten
stappen met je vrienden
Op stedentrip naar Napels,
zwemmen in het gemeentelijk zwembad,
een speeltuin bezoeken,
karten,
naar je werk,
Naar de sauna?
Etc.
Wow!
Ik zeg een Sub no-date!
Maar desalniettemin acht ik een 1 piece collection voor een HF lid geen reële optie, gaat je niet lukken!