Dit is wel een goede foto om te zien dat de lugs echt te breed zijn…
Nee. Wat dat is ie zeker.
Het blijft een duiker. En een duiker is in mijn ogen voor de vrije tijd. Prima als je altijd zo rond kunt lopen, maar verder verwijs ik naar deze post:
Dat zegt het wel zo’n beetje.
Waarom geen gouden wijzers?
Ik moet nog een hoop leren.
Kan er maar 1 zijn! Of de zwarte ook prima. Voor mij prefereert de keramische bezel en de betere band.
Een 1675! Of een 5508! Of een 1016!
(dit helpt de TS geen meter vooruit, ik besef het).
Stalen Submariner nemen. Maakt niet uit welke.
Ok, ik ben om.
Ik ga sparen. Nu de Ketelaars is betaald, kom ik maar 15/16K tekort.
Nee joh gekkie …
Ik heb zelf een Explorer I en ik vind dat één van de mooiste horloges van allemaal. Maar ik zou in jouw geval wellicht toch kiezen voor de ceramic Submariner no date.
40 mm en de glidelock. Ideaal en allround.
Hoe gek het ook klinkt vanuit iemand met een GMT master II: de sub no date. Snoeiharde klassieker.
Wie ben ik om een grote nieuwe liefde GS wreed
te verstoren @Fate_Amenable_To_Change ?
Ik gun je one love, GS
Beetje flauw op de woensdagavond maarrrrrr…
- de Submariner met datum (116610LN) heet “Submariner Date”
- de Submariner zonder datum (114060) heet “Submariner”
Je was me net voor met die opmerking
Weet ik toch. Maar inderdaad, geen speld tussen te krijgen. De sub is dus gewoon de klassieker!
Zeker als ik die foto van @Coronet zie. Ik wil ook een 114060. Zo dat is eruit.
Ja ja ik.weet het.
Maar we kunnen maar beter duidelijk zijn
Wat een adviezen en voorstellen via dit forum…ter lering en vermaak:-)
Neig toch echt naar een Submariner…dit is dus de klassieker als ik het zo lees…zonder glaasje.
Explorer MKII misschien de meest veelzijdige en zit ook zeer comfy maar 100% klik…nee.
Bijgaande Daytona van vriend van mij gepast…wow…zo hoort n klok te zitten, echter net zo zeldzaam als water in de woestijn helaas.
Morgen nog eens AD bezoeken, blijft leuk!
Dat was ook mijn intentie. Beetje flauw op de woensdagavond, maarrrrrrr Rolex heeft de 116610LV ook nooit de hulk genoemd.