Wanneer 1 moderne Rolex het bezit is binnen bovengenoemde modellen …
Sub of GMT-master LN. In ieder geval geen DJ 41
Wanneer budget flink opgekrikt kan worden (rekeninghoudend met dealerprijzen). Dan de ceramic zwarte daytona.
Wanneer 1 moderne Rolex het bezit is binnen bovengenoemde modellen …
Sub of GMT-master LN. In ieder geval geen DJ 41
Wanneer budget flink opgekrikt kan worden (rekeninghoudend met dealerprijzen). Dan de ceramic zwarte daytona.
En als het dan perse een duiker moet zijn ipv een prachtige Cellini of Day-date, mail dan Jaap voor deze 5513. De mooiste Submariner ooit, zonder die bling dial.
Ik zou in ieder geval geen DJ 41 overwegen.
Die smaakt mij het best in z’n originele maat 36mm, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik heb een tijdje de Explorer II Polar in 40mm overwogen. Als ik een 1 piece collection met 1 Rolex zou overwegen dan zou dat mijn keuze zijn.
Groeten,
Noel.
My toooooo……de rest in de container!..
Een echt bankstel.
zit net nog es te kijken, maar die plaat is wel erg druk, met belettering etc…
zou denk ik toch voor deze gaan, mooie zwarte sunburst en niet te groot.
Mijn Rolex One Piece Collection is nu de GMT II, 2 jaar terug begonnen met de Submariner 114060 en een paar maanden geleden ingeruild op de GMT II.
Ik miste iets, onder andere de datum functie, bij de Submariner. Vandaar de ruil, bevalt me tot nu toe prima en wat mij betreft kan het prima onder een overhemd en colbert.
Die is mooi door zijn eenvoud! (welke ref. is dit?)
je bedoelt trainingspak? Dan wel uiteraard
Ik was net aan het overwegen de omgekeerde weg te bewandelen. Totdat @Jurk zei dat ik ook gewoon beide kan hebben.
Klopt, ik zei dat als je die 5-digit rommel van je weg doet , kun je de GMT én de Sub hebben.
Laat @HanDavinci het maar niet horen. Maar je hebt groot gelijk. Deze 5-digit is inderdaad niet heel geschikt voor een one-piece-collection.
Tenzij je een baard hebt en gewoon geen f#ck geeft natuurlijk.
Trainingspak kan áltijd.
Samen met een 114060 kun er dan ook een 1-piece kledingcollectie van maken.
Nee man. Getest tot 100m+ waar ik naast stond. Pas de problème.
Dat kan zo van de duikplank af
Het is een mooi horloge. Denk alleen dat ik te weinig verschillen zie met mijn DateJust. Als ik beide zou hebben, dan kies ik waarschijnlijk de DateJust voor de datum. Dan zou het al een andere kleur wijzerplaat moeten worden. Of een anderkleurige DateJust ernaast