idd, zou goed staan bij die gele handschoenen en die gele slip
Behalve op de fiets. Dat schijnt slecht voor het arme ding te zijn.
Koop dan ook een fatsoenlijke duiker.
Sorry. Kon het niet laten.
EDIT:
Even Han z’n like in laten slikken: Ik vind die DJ van jou er fantastisch uitzien.
Welke Rolex?
Maakt niet uit als er maar Rolex op staat.
Done.
Sorry. Maar ik vind 'm gewoon leuk, ik kon het ook niet helpen, ik had een bakje koffie op, en dan gebeuren er wel eens dingen.
Ik hoop dat we hier doorheen kunnen komen, samen.
Jammer dat deze niet origineel is; wijzerplaat van een 16713/16718 erin…
Okay, ik heb uit interesse dit topic nu gelezen, waarin allerlei nerds elkaar met mij nietszeggende getallen om de oren slaan om zich daarna over te geven aan onbegrijpelijke catfights. Overigens dank @Fate_Amenable_To_Change voor het posten van wat verhelderende foto’s.
Zelf wil ik geen Rolex omdat het een naar mijn mening te grote hap neemt uit mijn spaarrekening, en straks gaan er waarschijnlijk twee blagen studeren waarvoor ik de helft moet betalen en er moet op termijn ook weer een fatsoenlijke auto komen, nietwaar?
Maar als ik dan toch als leek mee mag praten, ik zie wel eens wat voorbijkomen, ook elders op het net. En echt de enige Rolex waar ik langer dan 15 seconden naar heb zitten kijken (en ik zal nu wel een enórrrrrme faux pas begaan) is een blauwe (?) Milgauss. Oh, voor de snobs: de 116400 GV. Die kleur, die rand van het glas, die oranje bliksemsecondewijzer… als ik met het pistool op het hoofd werd gedwongen, dan die.
Waarom zie ik die niet in dit topic? Kleeft daar een bezwaar aan, is die voor het vulgus, is die niet te krijgen, haalt men daar de neus voor op? Tell me.
Goede vraag
Daytona, voor mij geen twijfel over mogelijk.
Ik heb geen Rolex en ik heb er weinig ervaring mee, maar hier mijn visie:
Vrij dikke kast eigen aan het antimagnetisch ontwerp en speelse accenten zijn niet typisch Rolex, dus de liefhebber gaat al minder aangetrokken zijn tot deze. Zelfde met de Air King, die heeft dezelfde kast en ook een drukkere wijzerplaat.
Doe daar de relatief hoge prijs bij (duurder dan een OP, Explorer 1 of tweedehands datejust) en de gepolijste centerlinks die ook vrij polariserend zijn, en daar heb je je antwoord volgens mij
Omdat het geen blauw is. Omdat ie een oranje bliksemschicht als wijzer heeft.
Ik zie t niet echt als blauw. Meer als groenig. Komt ook door de groene rand.
Dan blijft het nog altijd grotendeels blauw, maar met een groene rand… Of zeg ik nu iets raars?
Prachtig ding. Rolex is sowieso alleen interessant wanneer ze iets met kleuren doen. Ik had er niet aan gedacht, maar had hem goed kunnen noemen.
Well spotted, Sir!
Das geen groene rand heur, maar het glas is gewoon groen zodat de ring ook groen lijkt.
Dat zeg ik. Groene rand
Je koopt toch zeker wat jij mooi vind en niet wat andere mooi vinden
Ik vind hem fantastisch! Ben wel benieuwd naar zijn afmetingen en hoe hij op de pols valt irl!