One piece collection, welke Rolex?!

Idd gekke rolex nerds hier!

Over de millgaus: ik vind hem echt afschuwelijk. Lijkt me door de kleuren ook lastig te combineren met kleding. Dat zou een vd laatste rolexen zijn die ik zou aanschaffen.

Koop nieuwe kleding. Kost een fractie van het horloge :clown_face::sunglasses:

1 like

Goeie, die jaren 90 australian trainingspakken die goed matchen lopen alleen tegenwoordig ook best in de kosten schijnt…

1 like
2 likes

Ik weet oprecht niet wat ik hier op moet reageren…

1 like

Het groene in het glas staat hier uitstekend bij, lijkt me. Maar ik ben geen mode kenner. Over het algemeen trek ik me niets aan van welk horloge ik bij welke kleding aan heb. Vandaar. Ik vind het overigens wel een aardig horloge, die Milgaus.

1 like

Ah zo. Ik vind die millgaus echt een zomerhorloge voor op een shirtje en een zwembroek.
Dat een ander er anders over denkt mag natuurlijk altijd :slight_smile:
Denk dat we wel beide kunnen stellen dat het sowieso geen ‘1 piece collection’-horloge is?

2 likes

Voor mij ook niet. Maar ja, iedereen is anders, niet waar.

1 like

Eens! Zo zou ik zoals ik eerder in het topic in zijn situatie voor een 39mm rolex explorer gaan waar veel andere dit misschien te saai vinden.

2 likes

Ik zou sowieso een dresser kiezen als ik maar één horloge mocht hebben. Vandaar dat ik de Cellini liet zien, als het perse een Rolex moest zijn. Maar als one piece collection met een hoog budget zou ik niet voor Rolex gaan, maar een andere merk dresser.

1 like

Or did you mean modekenner? Altijd lastig.

Grijs of antraciet pak, daar kan het altijd bij. :slight_smile: Groen op groen is soms moeilijk, dat moet je zien.

2 likes

ai, en ik ben nog wel een beetje een taalnazi. Maar ik leer hiervan. :relieved:

1 like

giphy (1)

Dan zou ik voor de 14060 gaan… of de 114060 als je niet van vintage houdt.
Tof zo’n cleane wijzerplaat hoor :wink: zeker als je geen pak draagt, anders idd day-date zoals ik hierboven al heb gelezen!

Bedoel meer hoe deze op de pols valt. Hoe groot het horloge daadwerkelijk is, weet ik wel. Maar hoe deze op de pols valt, zegt daar niks over. Ik heb nu een Seiko Trutle om, de fiffer, die valt zeer mooi door de korte lugs terwijl die ook groot is. Een Panerai van 44 mm draagt ook kleiner, dan verwacht. Maar ik heb ook een SARX gehad, die ik groot vond dragen terwijl hij 40,5mm was. Zo draagt de IWC Mark XVIII ‘Little Prince’ ook groter, ondanks zijn 40mm, door de lange lugs. Hoop het zo duidelijk te hebben toegelicht…

1 like

Pijlen zijn nu gericht op een 114060. Toolwatch maar toch met een “juweel” accent! Vintage ook mooi maar vaak prijzig en onderhoudshistorie niet bekend wat prijs richting nieuwe duwt!

Keramische bezel ook een pré, na verschillende horloges zonder next one mét!

116710LN ook nog in het vizier echter PCL’s niet van overtuigd.

Zoektocht kan beginnen…wil bij voorkeur een nieuw exemplaar.

Thanks all!

Goede,veilige keuze

Sorry Bas. Dat wist ik wel.
Ik kon het even niet laten. Het was zo’n inkopper. :wink:

1 like

Daar is iedereen benieuwd naar, Henk. Dat weet jij ook.

1 like