Vandaag is tot mijn grote afgrijzen een pushpin van mijn Seiko Kakume los gekomen, met als resultaat dat mijn Jap nogal onzacht met onze tegelvloer in aanraking is gekomen.
Het glas is rijp voor de schroothoop. En hopelijk heeft het uurwerk geen schade opgelopen door de val. Hij loopt nog en de chrono werkt en reset ook nog, maar het is een afgrijselijk zicht.
Als er iemand goede tips heeft waar te kijken voor een nieuw glas, dan houd ik me aanbevolen. Ik vind er 2 op de Baai, maar deze moeten uit de states komen. Opties dichter bij huis zijn zeker welkom.
Ik kan je helaas niet helpen.
Ik voel wel met je mee, het steekt een beetje in mijn borstkas. poeh wat een barst,hopen dat het uurwerk geen tik heeft gehad. Succes ermee.
binnen de EU ook genoeg opties. Ik heb zelf die uit Frankrijk gekocht, goedkoopste die er is. Vrij oke maar zoals bij de meeste AM glaasjes zijn de randen wat minder scherp dan bij het origineel en is de kleur net wat anders.
Brrr. Horror. Ik zou de glaskant onder houden en het horloge stil zetten. Dit ivm glassplinters die zich een weg banen in het horloge/uurwerk. Kheb er helaas ook ervaring mee.