Idd een goeie @Racerke maar is die al vlot verkrijgbaar?
Wil je er al vanaf?
Mijn pols is 16,5 en ik wil niet groter dan +/ 40 mm. Maximaal 48 mm l2l. Wat andere mensen van mijn horloge vinden doet me niet zoveel. Ik draag hem voor mezelf. De sub is wel altijd een droom geweest…
De zoektocht is het grootste plezier aan de hobby hé
Ook erg mooi idd!
Tijdens het boodschappen doen hier in de wijk kom ik er zo 4 tegen. De Rolex Submariner is de eerste keus voor mensen zonder kennis van horloges en met een zak geld. Daarentegen is het ook een logische keus voor mensen met veel verstand van zaken.
Een El Primero ben ik nog nooit op straat tegengekomen.
Volgens HF gewoontes predik ik voor eigen kerk. Een Explorer II? Is echt een topklok voor het geld. Eigen smoel, GMT en goedkoper dan een Sub. Leg je het verschil in je huis.
Eenmaal een Rolex doet de rest wat verstommen, met uitzondering van de Damasko.
Hmmm da’s ook wel een interessante optie. Dan wel de 40 mm versie svp. En met witte dial.
Jacob, waar maak je je druk om budget is altijd een probleem, en fijne horloge’s moeten meestal worden opgeofferd.
Voel je je comfortabel met een klok van 3-3,5k om de pols, ook als je er een dikke kras op kunt maken? De optie nemen die het best bij je situatie past. Als een duur horloge niet prettig voelt…wees tevreden met wat je hebt
De rest eruit en doorsparen voor de Zenith. Heb je een supergaaf trio.
Thanx! Dat zou ik wel eens willen, en dat is niet ver rijden voor me.
Maar de Speedy haalt het dan niet bij de Zenith denk ik. Bij de Zenith wordt de Speedy wat saai zelfs…
Voel je welkom en neem gerust je SMPc mee.
Misschien ben ik de enige, maar de nieuwe vind ik nogal kaal. Ik zou toch eerder voor de oude gaan.
Spijt van?
Zou het eerder ingetogener noemen. Anoniemer als je wilt maar zeker niet saai. En tevens een top bandenswapper, niet geheel onbelangrijk
Als ik de speedy om de pols heb schiet het wel eens door mijn hoofd…is dit het nou? Zeker een mooi horloge. Bamdenswapper? Absoluut! Maar toch…
Hop eruit
Vandaar ook dat bij alle opties de Speedy het veld moet ruimen