Onrust?? Vertel er alles over.

Het is niet zo zeer onrust als wel romantiek. Verlangend naar de volgende NA, aangewakkerd door dit forum als een soort second love.

Onrust wordt veroorzaakt door onruststokers…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mijn onrust is dat ik verschillende sites bijna dagelijks naspit op zoek naar een mooi horloge.

:joy: Daar ging mijn espresso. :roll_eyes:

1 like

Nee, voor mij echt geen onrust. Ben echt tevreden met wat ik nu heb, en er zijn hooguit één of twee modellen die er eventueel bij kunnen komen. Dan moeten er ook wel gelijk een paar weg, want meer dan 4 horloges is voor mij niet interessant.
En ik heb mazzel: voor mij geen dressers, vliegers, chrono’s, goud, leer, nato, rubber of vintage :smile: dus heel veel blijft er niet over :+1:t4:

Onrust is gewoon een ander woord voor balanswiel :grin:

114060 en al mijn andere horloges mogen de kast uit.

#Minimalist

+1

Ha! Dat is een diepe! :pensive:

Waarom?
Zo is je hobby jou obsessie toch?
Ik begrijp echt wel als je ergens gek mee bent dat je geregeld rond doet struinen op het grote www maar serieus elke dag? Zonder “doel” ? Gewoon neuzen neuzen en nog eens neuzen totdat je iets treft dat je ineens wilt hebben? Gewoon omdat je perse iets wilt vinden,moet kopen, honger moet stillen?

Kijk, dat snap ik dus echt niet en ik geloof per direct dat dat je een onrustig gevoel geeft.
Laat t gaan, laat t los het is focking maar een horloge

3 likes

Yes, maar kijk ook iedere dag in 't blauwe gedeelte hoor. Soms wel een paar maal per dag :roll_eyes:maar ben er wel over uit dat 3 stuks voor mij genoeg is.
Meer horloges geven mij keuzestress, en een beetje een schuldgevoel. Kan er maar 1 dragen.
En het is maar f@cking een horloge :stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

2 likes

Ik kijk echt nooit in het blauwe, soms lees ik een bepaalde advertentie die voorbij komt vanaf de startpagina . Maar daar neuzen, Nope.
Hou in het algemeen niet van neuzen op internet .
Lees graag topics hoor, maar naar iets zoeken of iets uitpluizen via het internet is iets wat ik maar heel zelden doe.

Voor mij is veel keuze dan weer iets wat ik als prettig ervaar.
Voor elk paar sokken het juiste horloge in de kluis.

1 like

Klinkt bijna als een religie😅

1 like

Haha ja die keuzes maken het leven leuk :+1:

1 like

Fraai hoor! 1680?

1 like

:point_up_2: bijna? :joy:

1 like

Zoals wellicht hier is opgevallen heb ik in januari 3 horloges verkocht. Ik heb er nu nog 3 over. Een khaki field Hamilton die altijd kan en een Casio GMW5000 black (die altijd de juiste tijd toont).

Ik heb met mijn vrouw gewed dat ik minimaal een jaar geen ander horloge zou kopen.

Nu zit ik te kijken voor adapters voor de GMW. Maar dat telt niet, toch?

Het houdt niet op…

Nog te weinig doden bij de grote Omega versus Rolex oorlog :slight_smile: om een echte religie te mogen heten.

5 likes

Klopt, daarom ook bijna :+1::joy:

1 like

Omega heeft de slag verloren, althans bijna… tenzij! Rolex in een zwaar wind komt en niemand eentje meer wil hebben waardoor de prijzen tot een dieptepunt kelderen.