Haha ja heerlijk hè. Geen verlofuren opgenomen maar wel gewoon alles bij elkaar een paar uurtjes kunnen besteden aan allerlei dingen die je normaal op zaterdag moet doen, zodat je compleet relaxt je weekend in kunt. Boodschapjes binnen, haartjes geknipt, pakketjes weggebracht en je huis aan kant. Zalig.
Ik ken ook mensen die op thuiswerkdagen gewoon de hele dag in de onderbroek achter de Playstation zitten. Da’s next level.
Hahaha, true. Jij merkt dat alleen aan de voetbal op TV en het feit dat er meer mensen bij de supermarkt rondlopen dan normaal, dat het zaterdag of zondag is. Lang leve de uitwassen van het kapitalisme
Een beetje net als met Ginault. Hoppa, zo zijn we weer on-topic.
Dat is het ook, ik heb er wel eens eentje in handen gehad. Het is echt een flinke stap hoger dan Steinhart, Davosa en die 1545 reeks van Squale. Toch @Number4? Jij hebt alles wat ik hier noem gehad dus kom er maar in.
Begrijp mij goed, mijn kopje thee is het niet (de meesten hier kunnen die Pontiac Fiero Ferrari kit foto die ik ontelbare keren heb gebezigd niet meer zien), maar het is qua materialen en afwerking gewoon erg, erg netjes.