Ontmaskering van Ginault makers op reddit post

Haha ja heerlijk hè. Geen verlofuren opgenomen maar wel gewoon alles bij elkaar een paar uurtjes kunnen besteden aan allerlei dingen die je normaal op zaterdag moet doen, zodat je compleet relaxt je weekend in kunt. :sunglasses: Boodschapjes binnen, haartjes geknipt, pakketjes weggebracht en je huis aan kant. Zalig.

Ik ken ook mensen die op thuiswerkdagen gewoon de hele dag in de onderbroek achter de Playstation zitten. Da’s next level. :upside_down_face:

10 likes

Holla die waldfee, ik haak ook zo af. Ik heb genoeg semi inzet getoond deze week.

Leempje.

4 likes

In Sovjet Rusland ben jij de kapper.

Hm. Die grappen doen het niet meer. :grin:

Het woord weekend Is voor mij al tien jaar totaal vrij van enige betekenis. :grin:

2 likes

Hahaha, true. Jij merkt dat alleen aan de voetbal op TV en het feit dat er meer mensen bij de supermarkt rondlopen dan normaal, dat het zaterdag of zondag is. Lang leve de uitwassen van het kapitalisme :joy:

Een beetje net als met Ginault. Hoppa, zo zijn we weer on-topic.

2 likes

En ik kijk geeneens TV, kun je nagaan. :grin:

1 like

Beetje schizofrene opmerking. :wink:

3 likes

Is heel legitiem hoor, het groeit ook in de tijd van de baas :nerd_face:

8 likes

Dat, en in m’n vakantie moet ik ook gewoon bereikbaar zijn. En ik ga op zakenreis enz.

2 likes

Jij hebt het niet makkelijk Coen, @Watch2Morrow hebben we toevallig nog een katje in het magazijn voor deze man?

5 likes

Laten die Schultebrau mensen het niet horen. Dan gaan ze nooit werken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zou nu niet blij zijn als eigenaar van een Ginault. Die krijg je aan de straatstenen niet meer verkocht zo.

Wie heeft er hier een originele, echte Ginault?

1 like

:slight_smile:

2 likes

Dan krijgt hij er twee :blush:

image

3 likes

ik denk spontaan niemand meer…

Had jij niet op zakenreis een rooie uitgegeven aan strippers? :thinking: Of was dat een prive tripje?

Dus wacht effe… Die gozer koopt Replica’s in China, ander plaatje erin & tadaaa; Ginault?

Trololol… :sunglasses: Wat 'n koning. Koning kansloos, dat dan wel weer.:sunglasses:

4 likes

Wie rijdt er hier allemaal Volkswagen?

1 like

En dan wel 1,5k voor vragen, ‘want dit is een écht goede hommage van topkwaliteit’.

4 likes

Dat is het ook, ik heb er wel eens eentje in handen gehad. Het is echt een flinke stap hoger dan Steinhart, Davosa en die 1545 reeks van Squale. Toch @Number4? Jij hebt alles wat ik hier noem gehad dus kom er maar in.

Begrijp mij goed, mijn kopje thee is het niet (de meesten hier kunnen die Pontiac Fiero Ferrari kit foto die ik ontelbare keren heb gebezigd niet meer zien), maar het is qua materialen en afwerking gewoon erg, erg netjes.

3 likes