Off-topic is gesloten en in Algemeen wordt met harde hand geregeerd en gemodereerd dus ik moest maar eens mijn beste beentje voorzetten en een on-topic openen. Nu ben ik een beetje huiverig, voor je het weet open je met een verkeerd onderwerp.
Dus zijn er hier ervaren on-topicers die nog een on-topic onderwerp hebben liggen dat ik kan gebruiken?
Ik hoor graag van jullie!
Pas op hoor, ze kijken mee denk ik…
Je zou bijvoorbeeld een plaatje van een band kunnen posten en daar dan een horloge-advies bij kunnen vragen. Anders weet ik het ook niet.
Zowat alle topics zijn onderhand wel een keer de revue gepasseerd dus lijkt het mij erg moeilijk om nog een nieuw on-topic onderwerp te verzinnen.
Mag ik voor dit ontopic voorstellen: mildheid, compassie en vergevingsgezindheid,… Zoals onder andere Churandy ons voordoet, wat de Dalai lama predikt en waar nog zo veel winst te behalen is?
Even off topic… Waar is het SuperC topic gebleven??
Er waren er meerdere, een is gesloten, de andere zijn in het ronde archief verdwenen en niet meer te zien volgens mij.
Heren, on-topic a.u.b.
Weer zo’n zuig topic​:joy:
Forumnaam effe veranderen in Dyson
Maar ga gewoon lekker door. mcfr is aan de kalmeringspillen en Jur ligt al op bed.
Wat draag ik morgen niet?
Mijn vuile onderbroek
Iemand enig idee werk horloge dit is?
Met dit soort topics ga je de kans dat off-topic ooit terug gaat komen niet groter maken.
Maar ik mis het sneaker topic! Toch maar eentje openen? Een verkapte “wat dragen we vandaag” met een horloge op een paar schoenen is het net niet zeg maar
Of een welk horloge kan ik het beste kopen als investering topic. Die hadden we nog niet toch?
Was ook niet het doel.
Bovendien wordt de kans ook niet kleiner…
Dit hoeft nu ook weer niet…