Ontopic-advies

Off-topic is gesloten en in Algemeen wordt met harde hand geregeerd en gemodereerd dus ik moest maar eens mijn beste beentje voorzetten en een on-topic openen. Nu ben ik een beetje huiverig, voor je het weet open je met een verkeerd onderwerp.
Dus zijn er hier ervaren on-topicers die nog een on-topic onderwerp hebben liggen dat ik kan gebruiken?
Ik hoor graag van jullie!

5 likes

Pas op hoor, ze kijken mee denk ik…

1 like

Je zou bijvoorbeeld een plaatje van een band kunnen posten en daar dan een horloge-advies bij kunnen vragen. Anders weet ik het ook niet.

3 likes

Zowat alle topics zijn onderhand wel een keer de revue gepasseerd dus lijkt het mij erg moeilijk om nog een nieuw on-topic onderwerp te verzinnen.

Mag ik voor dit ontopic voorstellen: mildheid, compassie en vergevingsgezindheid,… Zoals onder andere Churandy ons voordoet, wat de Dalai lama predikt en waar nog zo veel winst te behalen is?

2 likes

Even off topic… Waar is het SuperC topic gebleven??
:smirk:

1 like

Er waren er meerdere, een is gesloten, de andere zijn in het ronde archief verdwenen en niet meer te zien volgens mij.

Heren, on-topic a.u.b.

1 like

Weer zo’n zuig topic​:joy::joy:

4 likes

Forumnaam effe veranderen in Dyson :tongue:

Maar ga gewoon lekker door. mcfr is aan de kalmeringspillen en Jur ligt al op bed.

4 likes

Wat draag ik morgen niet?

1 like

Mijn vuile onderbroek

Iemand enig idee werk horloge dit is?

11 likes

Met dit soort topics ga je de kans dat off-topic ooit terug gaat komen niet groter maken.

1 like

Maar ik mis het sneaker topic! Toch maar eentje openen? Een verkapte “wat dragen we vandaag” met een horloge op een paar schoenen is het net niet zeg maar

3 likes

Of een welk horloge kan ik het beste kopen als investering topic. Die hadden we nog niet toch?

1 like

Was ook niet het doel.
Bovendien wordt de kans ook niet kleiner…

Dit hoeft nu ook weer niet…