Om even op de draad mee te gaan…De on-topic komt zo.
Ik heb 1 korte reactie geplaatst dat ik het jammer vond dat het off-topic gedeelte dichtgegooid is.
En daar heb ik het bij gelaten want net zoals er veelvoudig in het off-topic gedeelte gebeurt blijkt het dat sommigen de zelfbeheersing van een stoeptegel hebben en meer dan 50 a 75 reaguursels in 1 draadje weten te proppen.
Daarbij gaat het dan meer om het discussiëren om maar te kunnen discussiëren, verpissen en op de man spelen dan daadwerkelijk toe te voegen aan een topic.
Ik kan mij herinneren dat er gevraagd werd om een topic dicht te gooien aan een mod, de mod in kwestie zei iets in de strekking van: Nee ik laat het topic nog even open, kijken wat er van komt…
(Bij het openlaten van het topic om te kijken waar het op uit zou komen had er al een belletje moeten gaan rinkelen…)
Meer dan 180 a 200 reaguursels waren binnen no time een feit.
Ik ken forums waar ze je na 3x buiten de pot piesen gewoon zoek maken zonder verdere omhaal.
Terugkomen kan altijd na een publiekelijk excuus voor je gedrag, degene die zich daar te goed voor voelen blijven uiteraard zoekgemaakt.
Wat betreft SuperC kan ik kort zijn, ik heb geen inzage in wat zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld dus ik kan alleen maar zeggen, jammer dat hij weg is.
Toch knap dat je een offtopic-forum kan verzieken… Hoe dan vraag ik mij af…
ga nu de rest v/h topic lezen *
Jep. Gelezen.
Maar goed. Lastig verhaal.
Een ding valt mij persoonlijk op. Nu handel ik al zo’n beetje mijn hele leven. Als kind met playstation games. Daarna scooters. Daarna auto’s… En nu soms ook een horloge. En wat mij daaraan opvalt zijn de mensen. Dat zijn zulke vreemde snuiters. Niet allemaal ( ho ho… ) maar er zitten echt vreemde koekenbakkers bij. Zo ook hier op het forum. Gewoon ook heel diverse soorten mensen.
Heb je autoliefhebbers… Dat is toch meer eenzelfde soort mens. Die zijn het toch wat vaker eens met elkaar heb ik het idee. Zit je op GOT ( it forum voor degene die het niet kennen ) dan heb je ook meer dezelfde soort karakters. In grote lijnen that is.
Maar horloges… Ik weet niet. Daar zit toch een hoop verschil tussen. Misschien wel teveel verschil.
Weet wel dat ik de meest vreemde mensen aan de deur heb gehad met horloges dat ik bij geen enkele andere handel ook zo gehad heb.
note: handel = hobbyhandel…
Maar mbt dit forum.
De waarheid is dat de meeste mensen niet vies zijn van een potje internet-drama. Elke dag weer. Net als goede tijden slechte tijden. Altijd hetzelfde geneuzel maar dan met een ander sausje. Maar drama is het. Dat houdt het leuk ( denk ik ) voor een hoop.
Het begint natuurlijk al bij post 1 van dit topic. Keiharde onzin natuurlijk. Als je dat niet weet ben je gewoon debiel en hoor je in het speciaal onderwijs. Want iedereen kan bedenken wat ontopic is op een horlogeforum. Neemt niet weg dat het leuk is om even een zuigtopic te openen voor het relletje v/d dag.
Zo ook dit weer.
En er wordt nog op gehapt ook… ^^
Ik denk dat SuperC zelf maar een mooi forum op moet starten. Hij is er populair genoeg voor ( blijkbaar ).
Kan ie het verkoopgedeelte gelijk koppelen aan zijn horlogehandeltje. Win/win !
De beheerders hier nodigen de mensen uit te vertrekken. En iedereen blijft toch hangen?
Ook typisch Nederlands Hard schreeuwen maar niet in actie komen.
Jij hebt er weinig van begrepen vrees ik. De beheerders stellen dat er bepaalde regels en normen & waarden moeten worden gevolgd, wil je van HF gebruik mogen maken. Kwestie van lezen. Vervolgens: accepteren en lekker meedoen, of niet accepteren, weggaan en vooral wegblijven.
Het is net als bij Mens Erger Je Niet: je kan niet meedoen en halverwege zeiken over de spelregels. Daar confirmeerde je je namelijk aan toen je ermee begon. Ga je lekker een ander spelletje spelen.
En zo populair is hij niet hoor, too much credits.
Ik heb ergens gelezen op HF dat mensen niet zo’n dunne huid moeten hebben en maar gewoon tegen de meest onnodige shit moeten kunnen. Omdat de gevers van die “kritiek” toch vooral gewoon hun gang zouden mogen gaan. NOT THE CASE. Alle shit komt uit het toetsenbord van diegenen die het zelf typen, zeer zeker niet van de beheerders van HF. Die typen die topics toch niet, of wel dan?! Dat zijn een paar relschoppers met een te kort pikkie. Normale mensen die gelukkig en in balans zijn, respect hebben voor anderen (en het vervolgens terugkrijgen) en gewoon willen genieten van horloges (daarom zijn we hier verdomme toch) hebben het echt niet nodig om zich als een varken op te stellen en te zuigen met topics, steken onder water, sneren en vaak volslagen agressieve en respectloze dingen.
Ik denk dat de @jur het goed heeft gezegd gisteravond en ik denk dat het nu tijd is om over te gaan tot de orde (of waan) van de dag. Ben je het er niet mee eens, lees dan Jur zijn bijdrage en trek eventueel je conclusies.
Nogmaals mijn excuses aan @louis voor het niet op tijd ingrijpen in het ontsporen van zijn topic.