Ik heb geen tips voor je. Vind zelf de Speedmaster nog wel gaan eigenlijk, wbt stalen band. Ik heb zelf altijd veel meer moeite met mijn Sub. Die zit om de een of andere reden nog veel “strakker”. Lukt me met een pincet stijl bandentool al amper…
Thanks aangepast.
Heb je nog wel lol op dit forum? Of heb je er lol in elk topic van mij binnen te walsen met gal? Anyhow my heb je er niet mee
Ben serieus, voor dat soort werkjes kan je maar beter goed gereedschap hebben.
Handig ding!
Even een ongevraagd stukje advies. In het filmpje zie ik die gast de sluiting dichtdrukken, zie screenshot.
Sinds ik (jaren geleden) het binnenwerk van precies dezelfde sluiting eens om zeep heb geholpen heb ik me aangeleerd om die drukknopjes in te drukken bij het sluiten.
Dan krijgen die ‘staaldraadjes’ minder op hun donder…
Deze heb ik van Ali. Precies dezelfde en evt passen de originele Bergeon vorkjes er ook in.
Maar uiteindelijk gaat het makkelijker met het Omega tooltje. Gewoon een paar keer oefenen. En ik heb dus nog nooit de lugs afgeplakt. Lijkt me ook priegel werk.
Voila:
Heb ook zo’n cheapo. Ben ook vrij onhandig dus hier en daar een krasje op de lugs, maar goed, dat had ik met de duurdere variant ook wel gehad.
Ik wel
neem geen risico’s als het niet hoeft.
Liever even priegelen met afplakken en geen risico’s nemen op mogelijke krasjes. Ieder zijn ding natuurlijk
Ik ben het zeker met je eens, liever geen risico.
Toch neem ik het