Ook de Tuna krijgt het 'Prospex' treatment van Seiko

Deze een tijdje terug overgenomen van een mede HF-lid. Nog steeds heel blij mee!
Ook al staat er een Prospex logo op…

Sterker nog, ik heb er gisteren een zwart stalen jubilee bij gekocht, ook op HF!
Ben heel benieuwd…

1 like

De X op de kroon van mijn SBBN031 vind ik prima. op de dial Marine Master
Ik wou een SBBN015. Had bijna een jaar naar gezocht maar kon hem niet vinden met de juiste prijs.
Heb dan later de opvolger gekocht. Toen twijfelde ik tussen een tuna en MM300. Kosten toen ongeveer hetzelfde. Had tuna gekozen juist voor de aparte look. Geen mogelijkheid om hem te verwarren met een submariner.

Als ik nu zie wat de MM300 nu kosten, had ik toen geen tuna moeten kiezen. Maar mijn tuna blijft mijn meest gedragen horloge. En ik prefereer deze wijzers boven de sbbn015 wijzers. In donker moeilijk af te lezen. Wat ik wel jammer vind is de nieuwe band met de gepolijste stukken.

5 likes

Ik heb de mm300 destijds verkocht omdat ik hem niet lekker vond dragen, de sbbn031 draagt veel fijner en is kwalitatief net zo goed en lijkt ook niet zoveel op andere duikers. :smile:

1 like

Prachtig! En kiek 'm goan dan met die bezel zeg. Was dat stock? Fantastisch!

1 like

Is aftermarket stalen insert waar ik de verf uitgekrabt heb…

1 like

Chapeau! Ik zie niet veel mods die iets toevoegen. Dit is zo simpel, maar zo cool. :+1:

1 like

Dank!
Vind m zelf ook wel geslaagd in combi met de gele band.
(Yellowfin Tuna :fish::joy:)

1 like