Ook even introduceren

Van harte welkom Peter. En wat een prachtig aandenken heb jij aan je vader. Werkelijk schitterend horloge. En nu lekker op je gemak gaan rondkijken en passen en op die manier gestaag de verzameling uitbreiden en vormgeven.

1 like

Welkom! :wave:t3:

Welkom hier bij HF !

Welkom!

Hoi Peter,

Leuke introductie; dankjewel daarvoor! En wat een mooi horloge; de Omega van je vader… :ok_hand:

De Nomos is uiteraard een heel mooi doel om nu mee verder te gaan. Ik wens je heel veel succes toe en heel veel plezier op ons forum! Het enige échte Horlogeforum van de heeeeele wereld! :wink:

1 like

Er schijnt een vaccin te zijn. Kost eur 5.000,—. Ik zeg dit namens een vriend.

En dat vaccin zit niet in een injectiespuit, naar ik aanneem?

Hartelijk welkom Peter!

Dank voor het warme welkom! Fijn om dat enthousiasme te ervaren!

Welkom, Peter en nog veel plezier op ons mooie forum.

Hey Peter, welkom op het forum!

Welkom Peter. Wat een schitterend erfstuk. Veel plezier op HF en succes op weg naar de Nomos!

Eerst betalen. Dat kan via mij.

Welkom :+1:

Welkom en mooie Omega!

1 like

Welkom!

Goedeavond, mooie intro en de Omega is een prachtig aandenken. Het is zeker verstandig om zo’n horloge onaangeroerd te laten. Indien je niets van documentatie hebt kan je bij Omega altijd een extract from the archives aanvragen waarin je info zoals productiejaar, land van uitlevering etc. kan terugvinden. Is misschien wel leuk om erbij te hebben.

1 like

Mijn idee is nu om het horloge zo te laten. Dit beeld past goed bij hoe mijn vader was. Het klopt zoals het nu is en moet niet te mooi worden.
Dank voor de suggestie voor het extract uit de archieven van Omega. Daar ga ik achteraan. Mooie aanvulling.

2 likes