Ook even netjes voorstellen

Welkom hier op het forum Henri ! Ongetwijfeld heb weleens kennisgemaakt met het merk Junghans en de vormgever Max Bill…

Allereerst welkom met je leuke collectie! Zolang je TL-1 bent kan je het vulpen topic niet vinden omdat deze pas beschikbaar komt voor je vanaf TL-2. Lekker actie zijn, meezen, reageren, topics starten en dan kom je met een paar maanden op het volgende trust niveau. Veel plezier en succes :+1:

1 like

Welkom!

1 like

leuke binnenkomer. hele leuke collectie. welkom op ons leuke forum en heel goed van je dat je aan de foto’s gedacht hebt.

Godver… nu vraag ik me af waarom ik geen goeie vulpen heb :thinking:
Welkom makker. Veel plezier hier.

Welkom :+1:

1 like

Welkom bij de club :slightly_smiling_face:

1 like

Junghans vind ik ook zeker leuk. Goeie tip, van Max Bill; ga ik me in verdiepen. Zijn keukenklok heb ik al eens overwogen, herinner ik me nu, maar krijg ik er niet door bij mijn vriendin…
Tsja, en verder: Kaiser Idell bureaulamp wil ik nog aanschaffen. Ooit zo’n Breuer-Kandinsky stoel gehad, maar echt lekker zat ‘ie niet. Audi TT mk1 voor de deur, Lamy 2000 in borstzak. Mooi spul :slight_smile:

Dank je!

Tip: hou het vintage. De beste vulpennen komen uit de tijd dat iedereen er nog dagelijks mee schreef. Na de jaren ‘80 zijn veel grote merken opgekocht en uitgezogen. Steeds duurder, steeds meer niche, en steeds meer veredelde sieraden dan gebruiksvoorwerpen. Met een klein budget kom je al best een eind hoor!

Goh, wat een leuk ontvangst! Echt leuk.

1 like

Diplomat is/was een aanrader voor een daily, hoewel ze de laatste jaren ook een pak duurder geworden zijn.

1 like

Van harte welkom!

2 likes

Welkom, mooie seastar!

2 likes

Welkom welkom

2 likes

Welkom hier.

2 likes

Welkom op HF :+1: veel leesplezier

1 like

Welkom Kissyfur!

1 like

Welkom op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Een mooie tijd hier toegewenst.

1 like

Welkom op het horloge forum. Er lopen hier aardig wat handige hobby horlogemakers rond die je misschien kunnen helpen.

1 like